Hop til indhold
Jernsvinet

La Folie, Berlin

Recommended Posts

Nogen, der kender/har besøgt stedet i Berlin?

 

http://www.la-folie.de/en/

 

Der står ikke så mange informationer på deres hjemmeside, men entreen er kun € 15,- incl. en drink og gratis mellem 6 - 8, dog uden en drink.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen, der kender/har besøgt stedet i Berlin?

 

http://www.la-folie.de/en/

 

Der står ikke så mange informationer på deres hjemmeside, men entreen er kun € 15,- incl. en drink og gratis mellem 6 - 8, dog uden en drink.

 

Jeg var der for et par år siden med min sædvanlige købesexleverandør- vi kom som par :) . Det er nærmest en stor herskabslejlighed. Vi kom tidligt og der var kun tre fire piger og andre gæster, men der kom flere i løbet af aftenen. Det er et lille intimt sted hvar det lader til at mange gæster og piger kender hinanden ret godt og hygger sig meget ved baren. Der ryges og det er vi jo ikke så vandt til mere :???: .

 

Vi var der 2 - 3 timer og havde en sjov trekant med en lokal blond pige med rubensmål - hun var glatbarberet og havde en tigerhoved tatoveret dernede, så når vi slikkede hende var det som at kysse en tiger mens man kiggede den i øjnene :P .

 

Venligst

 

Spunsen/Bundtokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der for et par år siden, fint sted med mange søde og frække piger, men er man i Berlin skal man vælge Artemis, det er simpelthen klasser over.

 

Priserne er som på øvrige FKK'er, det mest specielle er, at man først betaler når man går. :geek:

 

Det bedste FKK sex jeg har fået i Tyskland var netop der, med en utrolig smuk og sød Polsk pige, som tog sig af mig i flere omgange, samme aften. :eek:  Men det er jeg sikker på var rent held, det er ikke det jeg hører fra andre, der har været der. :???:

 

Skal man til Berlin er Artemis et must, men som supplement er det helt sikkert en mulighed.

 

 

Artemis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et lille hyggeligt sted, hvor man rigtig kan slappe af og også komme til at snakke med andre - hvordan var priserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et lille hyggeligt sted, hvor man rigtig kan slappe af og også komme til at snakke med andre - hvordan var priserne?

 

Der ER hyggeligt, det er dejligt bekræftende at se et par unge piger ligge på den store fællesmadras og nusse afslappet med en noget voluminøs gæst der kunne være deres bedstefar - eller se en nyankommet gæst gå hen til den dansende pige ved stripperstangen og udveksle nogle dagligdags ord med hende, inden han gik i baderummet.

 

Priserne husker jeg ikke, men mener det var 50 euro for en halv time med een pige, vi måtte slippe noget mere fordi vi var to om pigen.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Artemis overskygger La-folie totalt i faciliteter, piger og total oplevelse. 

 

Jeg mener Rejse var på La-folie for år tilbage, jeg vælger det sikre kort og tager på Artemis når jeg er in Berlin, ingen grund til at spilde tiden og penge på La-folie, det er min holdning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Artemis overskygger La-folie totalt i faciliteter, piger og total oplevelse. 

 

Jeg mener Rejse var på La-folie for år tilbage, jeg vælger det sikre kort og tager på Artemis når jeg er in Berlin, ingen grund til at spilde tiden og penge på La-folie, det er min holdning :D

 

Du har helt ret og Rejse var ganske generet af rygningen  :) . Men jeg synes nu aligevel La Folie er hyggelig  :) . Jeg var også på Artemis, der kunne min sædvanlige sexleverandør desværre ikke komme ind - hvilket vi vidste på forhånd, så hun gik på shopping imens.

Artemis er stort og flot og med nogle pragtfulde piger og det må bare være sagen at være nogle stykker sammen på weekend dertil.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Jeg var på Artemis i går med en velkendt herre herinde fra, det var smadder hyggeligt. Der var flere piger end mænd i går så det var ren paradis for os :D

 

Du mener vel i torsdags? Har du ellers erfaringer med gode ugedage at besøge FKK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et lille hyggeligt sted, hvor man rigtig kan slappe af og også komme til at snakke med andre - hvordan var priserne?

 

 

Priserne for sex er som på Artemis, bare billigere entre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...