Mega-hot 3 Skrevet 21. August (edited) Dette er mit første anmeldelser. Har ikke haft rigtig lyst til at lave sådan en men nu skal det være nu efter mit besøg hos kiara i Odense for hold da nu op hvor er hun lækker! det er pigen på billederne! Også rigtig røv!! hun møde tog imod mig efter en hurtig sms korrespondance. Hun tog imod mig med mega sexy lingeri, fik ordnet betaling. Og så ellers i gang. vil ikke fortælle om oplevelsen, men vil sige at hun er glad og frisk pige fra det øjeblik man gå an døren til man gå igen, hun tænker på jeres tid sammen og ikke kun at få dig til at komme så hurtigt som muligt, Kan klart anbefales hende pigen 10/10 i må passe godt på hende, hun er virkelig en 1️⃣!! https://annoncelight.dk/showad/425690 Redigeret 21. August af Mega-hot 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stelvio 36 Skrevet 22. August Helt uenig i denne anmeldelse! Billeder passer ikke, og der er absolut ingen indlevelse! Kommer aldrig tilbage. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1460 Skrevet 22. August Jamen så er der jo lidt at vælge imellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 194 Skrevet 22. August det er ikke pigen på billederne man møder men en i mine øjne en meget stor pige så jeg gik igen 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A_fun_game 58 Skrevet 22. August (edited) Jeg er heller ikke enig, og tror det er en falsk anmeldelse, hun er noget større end på billederne, gnasker tyggegummi hele tiden, ingen indlevelse, en meget dårlig oplevelse. hold jer væk spild af penge. Redigeret 22. August af A_fun_game 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiara 2 Skrevet 28. August Dear gentlemen, I won't be as disrespectful as you have been when talking about me. It's clear that I can't please everyone, nor can I always provide the same service to every client because each one is unique. @Stelvio But to say that I haven't shown empathy is speaking with great malice, intended to undermine my work. I've offered each of you who have been with me a smile when I opened the door, and I've always done the same at the end of each appointment. I think it's great that you want to warn other future clients about your experiences, but from what I saw, you only talk about my body and my photos. I know there will be thousands of girls to choose from, and you're within your rights here. No one is forced to do anything. @A_fun_gamenow about the gum, I didn't mean to be rude but I only do this when you come in with very poor hygiene, not to mention the basics, like deodorant for example, since we're giving our opinion, I'll give mine too. I'm not obligated to suck your rotten cocks with a smile plastered on my face. I'll be aware of your comments just as you guys have your say here, I'll also give mine on each one. @kingo40one more thing for those who said I'm too big for what you see in the photos, I've never offered you anything small, so I make it clear that on my BIG ASS profile that doesn't come with a girl who's small. Reading that first would be great. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg