Hop til indhold

Cara Thai i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kun besøgt en thai pige en gang før - Og denne pige her har jeg ikke set annonce på før så det skulle så endelig være 

https://annoncelight.dk/showad/401138

Hun er rigtig sød og det skønneste smil har hun når man lidt nervøs tropper op. Alt det forretningsmæssige blev klaret og badet ligeså. En rigtig god massage og længe over ryggen. Da hun bad mig vende mig begyndte der at blive mere sex ind over. En 69 og hun blev slikket. På med gummi og så kneppede hun siddende på mig til jeg kom.

Ikke den store indlevelse men hun er dejlig og smilende. Der er ikke noget at sætte finger på. Dog er det lidt træls at hun ikke forstod hvad jeg egentlig havde købt. Jeg havde købt Bj med CIM og det vidste hun ikke hvad var - så det blev afslutning med rideturen. 

Lækker og sød kvinde, blød hud og lidt forstørrede bryster (hårde og lidt for velgjorte) Men fin nok oplevelse uden bevidst snyd.

Ved ikke om jeg kommer igen :) 

Skrevet
berger skrev, for 1 time siden:

Jeg havde købt Bj med CIM og det vidste hun ikke hvad var - så det blev afslutning med rideturen. 

Tror hun helt klart ved hvad det er men at hun måske ikke yder det, eller af en eller anden grund ikke gav det. 

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, den 21.8.2025 at 16:46:

Tror hun helt klart ved hvad det er men at hun måske ikke yder det, eller af en eller anden grund ikke gav det. 

Måske har du ret. En anden mulighed er også at den forudgående kommunikation måske var med en anden person , og at hun derfor var desorienteret 

Skrevet

Jeg har besøgt denne dejlige gp'er flere gange

Hendes nye billeder yder hende fuld retfærdighed

Hendes frække smilende væsen, slanke krop med store bryster som jeg elsker at sutte på og hendes helt glatbarberede mis, som jeg nyder at udforske - slikke i lang tid og jeg afslutter altid med massage og cim

Hun er i min top tre af thai gp's og genbesøg helt sikkert, så lang tid hun er i Ålborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.