Hop til indhold

Thai pigerne i Vonge

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer herinde

Er der nogen de ved hvor Thai pigerne i Vonge er blevet af. Havde kontakt i starten af ugen, nu er deres annonce væk

Ellers dejlig oplevelse til jer alle

Skrevet
VildMedThai skrev, for 18 timer siden:

Hej med jer herinde

Er der nogen de ved hvor Thai pigerne i Vonge er blevet af. Havde kontakt i starten af ugen, nu er deres annonce væk

Ellers dejlig oplevelse til jer alle

så er de på igen 

Skrevet
  • Author

De er desværre lukket. Politiet har været forbi. 2-3 piger er taget, ved ikke lige alle om der er taget:(

Skrevet
  • Author
Route66 skrev, for 22 minutter siden:

Så galt er det da vist ikke gået - de thai piger synes da at være rigtig friske igen i dag.

Er det bare gisninger - eller hvor kommer det fra at der skulle have været en Politi aktion ? 

https://annoncelight.dk/showad/429493

Så må der være andre piger når du kommer derud. Har personligt skrevet med en af dem. De blev sat på flyver hjem fredag

Skrevet
  • Author
Route66 skrev, 1 time siden:

Så galt er det da vist ikke gået - de thai piger synes da at være rigtig friske igen i dag.

Er det bare gisninger - eller hvor kommer det fra at der skulle have været en Politi aktion ? 

https://annoncelight.dk/showad/429493

Har du selv besøgt pigerne ? De var super dejlige, så ville da være dejligt hvis der var nogen der kommer der og som vil give en tilbagemelding. Håber ikke jeg er udsat for en skam. Bor på Sjælland så der er lidt langt at køre

Skrevet

Nej - jeg har ikke været der. Men da det ikke er “dagsrejser” væk har jeg fulgt lidt med i deres annonce på det seneste.

Men da noget frisk at mamasan starter med nye piger dagen efter at 2-3 - jvf dine oplysninger - er taget af politiet og sendt hjem.

Tænker jeg selv lige afventer mht det sted

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
mand38 skrev, for 4 timer siden:

Hej...  er der kommet nye piger på adressen

Tænker jeg ikke, I sidder uge var der skruet hængelåse på dørerne 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ja der er lukket og hængelås skruet på døren. Pigerne der ikke havde ophold og arbejdstilladelse er sendt til Thailand

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Mabel der var på stedet i Vonge, blev hun sendt hjem, eller er hun et andet sted?

er der nogen der ved noget om det:)

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.