Bosse 98 Skrevet 20. August Jeg mødte Hellen for et par dage siden i 2 timer og jeg havde et fantastisk besøg. Hun er en virkelig smuk kvinde og jeg nød virkelig den tid jeg havde sammen med hende. Hendes blowjob og hvor meget hun snakker når man har sex skiller sig ud. Hun fortalte mig hvad hun ville gøre men også hvad hun ville have mig til at gøre. Jeg kan forestille mig, at dirty talk med hende er godt. Snakken mellem var også god, vi nåede endda at lave en personlighedstest. Alt i alt havde jeg en fantastisk tid, og jeg vil helt sikkert prøve at se hende igen. Den eneste ulempe, og det er diskutabelt, om det er en ulempe, er,at hun foretrækker at lave reservationer lige før besøget mens jeg foretrækker at lave dem i god tid. Undskyld min halvdansk. Hellen of Troy 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1844 Skrevet 21. August (edited) Fejlpost! Redigeret 21. August af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 408 Skrevet 24. August Tak for anmeldelsen. Hun lyder så skøn. Kan du sige lidt om pris niveau, for hun har ingen priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
from_malmo 31 Skrevet 1. September Tak for anmeldelsen. Har hun pæne bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1215 Skrevet 1. September from_malmo skrev, for 1 time siden: Tak for anmeldelsen. Har hun pæne bryster? Hun er sindssygt lækker på alle måder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg