Hop til indhold

Hellen of Troy - Amazing

Featured Replies

Skrevet

Jeg mødte Hellen for et par dage siden i 2 timer og jeg havde et fantastisk besøg. Hun er en virkelig smuk kvinde og jeg nød virkelig den tid jeg havde sammen med hende. Hendes blowjob og hvor meget hun snakker når man har sex skiller sig ud. Hun fortalte mig hvad hun ville gøre men også hvad hun ville have mig til at gøre. Jeg kan forestille mig, at dirty talk med hende er godt. Snakken mellem var også god, vi nåede endda at lave en personlighedstest.

Alt i alt havde jeg en fantastisk tid, og jeg vil helt sikkert prøve at se hende igen.

Den eneste ulempe, og det er diskutabelt, om det er en ulempe, er,at hun foretrækker at lave reservationer lige før besøget mens jeg foretrækker at lave dem i god tid.

Undskyld min halvdansk.

Hellen of Troy

Skrevet

Fejlpost!

Redigeret af Gløden

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hun lyder så skøn. Kan du sige lidt om pris niveau, for hun har ingen priser.

• 2 weeks later...
Skrevet
from_malmo skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelsen. Har hun pæne bryster?

Hun er sindssygt lækker på alle måder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.