Hop til indhold

Min uge på Klinikken

Featured Replies

Skrevet

I slut 80’erne el start 90’erne udkom en film der hed “Min uge på Klinikken” som handlede om en GP’ers uge på en massageklinik. Hun fik bl.a. besøg af en soldat og var ude og blive kneppet hos en privatdetektiv. Det var faktisk en rigtig god film med god sex. 

Nogen der ved hvor hendes Klinik lå? Kunne godt ligne en sidegade til Istedgade på Vesterbro men er ikke sikker. Kom i tanke om det her i forbindelse med mit opslag vedr Miss Vandala i Eskildsgade forleden

Og TAK for de gode svar der kom der iøvrigt :D

Skrevet

Findes den film online?

Skrevet
  • Author
tja66 skrev, for 1 time siden:

Findes den film online?

Jeg har desværre ikke kunne finde den. Men vil meget gerne se den igen :) 

tja66 skrev, for 1 time siden:

Findes den film online?

Skrevet

Den kan jeg godt huske . Hun havde nogle gode bryster . Mener der har været en tråd om netop hende herinde. Hun havde vist sin storheds tid først i 80ern

Skrevet
  • Author

Nogen her på EG der kan huske den tråd? 
og evt sende et link?

Skrevet

På Xhamster ligger nogle klip under teksten "My days at the clinic" plus "My days at the clinic 2".

Er det disse der henvises til? Fra kommentarsporet hedder denne film vist "Fræk weekend" fra B.N. Agentur.

Skrevet
  • Author
Pele10 skrev, den 24.8.2025 at 07:33:

På Xhamster ligger nogle klip under teksten "My days at the clinic" plus "My days at the clinic 2".

Er det disse der henvises til? Fra kommentarsporet hedder denne film vist "Fræk weekend" fra B.N. Agentur.

Du har fuldstændig ret. Det er den. TUSIND TAK for hjælpen @Pele10 :-)

Skrevet
OutlawPete skrev, for 3 timer siden:

Du har fuldstændig ret. Det er den. TUSIND TAK for hjælpen @Pele10 :-)

Hun er en lækkermås!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.