Gbcr 181 Skrevet 20. August er der nogen der har fået kontakt til dem https://annoncelight.dk/showad/436187 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 68 Skrevet 22. August Hej Det har jeg. Du skal sende dem en sms, så bliver du meldt til ... Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 68 Skrevet 23. August HEY venner (læs mænner) Jeg var lige til det her arrangement, her til formiddag. Jeg vil sige, at dem der ikke kom gik glip af noget ! Dejligt sprød yngre kvinde, med en usædvanlig lyst til sex, som godt kunne have betjent et par stykker mere ..... Men mest ærgerligt for dem. Det man mødte var en veloplagt kvinde, normal højde og drøjde, med et par frække babser og en gudesmuk fisse. Ajjj, hvor var den dejlig den fisse. Fuldstændig slim, uden hænge-lapper, strit skind eller slaphed for den sags skyld. Jeg vil kalde den: Månedens fisse ! Nå men jeg må videre - ses nok en anden gang derude. Keep cool Ham Helge ..... Banditten tæt på fitten 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deether 2 Skrevet 23. August Helge N skrev, for 48 minutter siden: HEY venner (læs mænner) Jeg var lige til det her arrangement, her til formiddag. Jeg vil sige, at dem der ikke kom gik glip af noget ! Dejligt sprød yngre kvinde, med en usædvanlig lyst til sex, som godt kunne have betjent et par stykker mere ..... Men mest ærgerligt for dem. Det man mødte var en veloplagt kvinde, normal højde og drøjde, med et par frække babser og en gudesmuk fisse. Ajjj, hvor var den dejlig den fisse. Fuldstændig slim, uden hænge-lapper, strit skind eller slaphed for den sags skyld. Jeg vil kalde den: Månedens fisse ! Nå men jeg må videre - ses nok en anden gang derude. Keep cool Ham Helge ..... Banditten tæt på fitten Det lyder godt, jeg deltager i aften. Hvor mange endte I med at være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 23. August Holder nu og venter spændt på at få et værelses nr det bliver spændende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 68 Skrevet 23. August Deether skrev, for 4 timer siden: Det lyder godt, jeg deltager i aften. Hvor mange endte I med at være? Hej Det kan jeg godt anbefale. Antallet er underordnet. Det var gennemslagskraften og viljen, som gælder. Og den var til stede ... Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 23. August Er helt enig med Helge n hun er lækker også mere end hvad billederne afslører og de er super søde og rare det eneste de døjede med er de sædvanlige tastatur kriger der spilder deres tid men det er jo et evigt tilbage vendene problem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 373 Skrevet 24. August Hmmmm. Det er vist en rejse værd til Støvring næste gang 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg