Hop til indhold

Teta i Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af at kneppe Teta, der kan besøges i Aabenraa for tiden. Billederne af hende er retvisende, hun har et smukt ansigt med smukke øjne og som billederne antyder dejlige afrikanske former med en stor røv og store patter, som man gerne må lege med. Hun er sød og smilende og let at omgåes, en meget behagelig erfaring.

https://annoncelight.dk/showad/427532 

Skrevet
  • Author

Hvad angår priser tror jeg hellere at du må kontakte hende, det kommer jo an på så meget, hvor lang tid, hvilke ydelser mm. Jeg skrev med hende på whatsapp

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Det spurgte jeg ikke om, så det kan jeg ikke udtale mig om.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg kan ikke komme i kontakt med hende? Hun svarer ikke på mail eller sms. Prøvet fra forskellige mails og mobilnumre? I har ingen problemer med det?

Skrevet
  • Author

Teta annoncerer lige nu med at hun kan besøges i Aabenraa, så prøv at kontakte hende igen. Får helt lyst til hendes store patter og afrikanerrøv, måske skal jeg forbi et smut igen.

Skrevet
Leomysjkin skrev, 1 time siden:

Teta annoncerer lige nu med at hun kan besøges i Aabenraa, så prøv at kontakte hende igen. Får helt lyst til hendes store patter og afrikanerrøv, måske skal jeg forbi et smut igen.

Hun svarer ikke på hverken det ene eller andet.

Skrevet

Hun svarer ganske hurtigt på sms i dag. Hun virker reel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.