Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at kneppe Teta, der kan besøges i Aabenraa for tiden. Billederne af hende er retvisende, hun har et smukt ansigt med smukke øjne og som billederne antyder dejlige afrikanske former med en stor røv og store patter, som man gerne må lege med. Hun er sød og smilende og let at omgåes, en meget behagelig erfaring.

https://annoncelight.dk/showad/427532 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad angår priser tror jeg hellere at du må kontakte hende, det kommer jo an på så meget, hvor lang tid, hvilke ydelser mm. Jeg skrev med hende på whatsapp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke komme i kontakt med hende? Hun svarer ikke på mail eller sms. Prøvet fra forskellige mails og mobilnumre? I har ingen problemer med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Teta annoncerer lige nu med at hun kan besøges i Aabenraa, så prøv at kontakte hende igen. Får helt lyst til hendes store patter og afrikanerrøv, måske skal jeg forbi et smut igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Leomysjkin skrev, 1 time siden:

Teta annoncerer lige nu med at hun kan besøges i Aabenraa, så prøv at kontakte hende igen. Får helt lyst til hendes store patter og afrikanerrøv, måske skal jeg forbi et smut igen.

Hun svarer ikke på hverken det ene eller andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...