Hop til indhold
HolgerDanske1

Sandra, Hvidovrepigerne - Surt opstød

Recommended Posts

Jeg vil egenligt bare dele en lille episode jeg havde med Sandra (eller ikke havde...) for 1 måneds tid siden. På daværende tifspunkt havde jeg ikke bruger herinde og derfor den sene anmeldelse. 

Hun kørte under profilen: 

https://annoncelight.dk/showad/424590

Hun var angiveligt i Nordjylland på et motel i Støvring. Jeg bookede en tid hos hende dagen før min ankomst, da jeg tænkte at hun nok havde travlt. Aftalen blev bekræftet et kvarter senere, og jeg glædede mig til at besøge hende. 

Dagen efter skriver jeg til hende at jeg kører fra Aarhus og er i Nordjylland til aftalt tid (1 times kørsel) hvorefter jeg får et "OK" tilbage. 

Da jeg ankommer skriver jeg til hende at jeg nu er ankommet men her bliver der stille i den anden ende. Jeg venter 15 min og prøver med en besked mere, hvor jeg skriver at hun bare skal sige til når hun har tid. 

Tiden går, og efter yderligere 30 min ringer jeg til hende. Intet svar. 

Jeg ender med at vente i 1 time og 20 min før jeg beslutter mig for at køre tomhændet tilbage til Aarhus. 

Jeg skriver en besked til hende at jeg synes det er meget dårlig stil at få mig til at køre samlet 2 timer for ingen nyttes skyld. Stadig uden svar til dags dato. 

Om hun virkelig findes kan jeg kun gisne om. Om hun havde fortrudt er stadig uklart for mig. Om der skete hende noget ved jeg heller ikke, men jeg synes at man i det mindste kan melde afbud, når man nu ved at jeg er kommet langvejs fra. 

Vær opmærksom på at der er 2 stk Sandra hos Hvidovrepigerne. Sandra X og Sandra. Kvinden jeg snakker om er Sandra og IKKE Sandra X 

Har i selv nogle erfaringer med denne slags, eller har jeg bare været møg uhældig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 2 timer siden:

Det er hende her: 

https://annoncelight.dk/showad/436053

Hun er nu god nok, og jeg besøgte hende faktisk i Støvring på motellet og det er ca. en måned siden, så nu håber jeg ikke, at det var mig der nappede din tid :) 

Rart at vide at hun faktisk findes og er arbejdende, jeg må have været uheldig den dag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, den 19.8.2025 at 22:39:

Det er hende her: 

https://annoncelight.dk/showad/436053

Hun er nu god nok, og jeg besøgte hende faktisk i Støvring på motellet og det er ca. en måned siden, så nu håber jeg ikke, at det var mig der nappede din tid :) 

Er hendes patter lavet godt? Bløde eller hårde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...