Med.Lem 147 Skrevet 19. August Hejsa. Er der nogle der ved hvad der er på menuen ved Teangkham Thai Massage, er det grøn massage eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 147 Skrevet 20. August (edited) Teangkham ligger tæt ved PureGym ved Nørrebrogade. Tror stedet har været der i et par år https://annoncelight.dk/showad/390028 Redigeret 20. August af Med.Lem Indsat link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2049 Skrevet 20. August (edited) Jeg har været der 2 gange. Den ene gang med hj som efterfølgende kostede 1000kr så der kommer jeg ikke igen. Tænker at hun tilbyder alt hvis der er kemi. Billeder er retvisende. Redigeret 20. August af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 46 Skrevet 20. August Alt er muligt, dog med kondom Flot krop, meget lækre bryster, sød og venlig, men lidt rutinepræget. Klinikken har eksisteret i mange år som grøn, men har i de sidste år været bemandet af forskellige piger på gennemrejse. Teang er der fast nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 147 Skrevet 20. August Mange tak for tilbagemeldingerne! Lader til man skal havde en stor sæk penge med, hvis det skal være mere end massage - tror jeg besøger stedet og giver en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau 63 Skrevet 21. August Med.Lem skrev, den 20.8.2025 at 14:39: Mange tak for tilbagemeldingerne! Lader til man skal havde en stor sæk penge med, hvis det skal være mere end massage - tror jeg besøger stedet og giver en anmeldelse Jeg var forbi hende kort efter hun åbnede. Betalte de normale 1500 for en time med FP. Jeg har også tidligere besøgt hende da hun af og til hjalp til i en butik i Silkeborg, så jeg kendte hende i forvejen. Vi havde før talt om nogle ting jeg gerne ville prøve med hende. Det aftalte vi så at vi skulle gøre næste gang jeg besøgte hende. Da jeg så ville lave en aftale med hende igen mindede jeg hende om det hun havde lovet mig gangen før. Det ville hun så pludselig ikke. Da jeg mindende hende om at hun havde lovet mig det fik jeg bare en grinesmiley retur. Resten af den ret korte beskedudveksling bar tydeligt præg af at hun var pisse ligeglad med hvad hun havde lovet. Sådan noget pis gider jeg ikke. Jeg forventer man kan stole på hvad der tidligere er lovet/aftalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg