Maveflyveren 17 Skrevet 19. August Hej Billederne fra denne annonce stemmer slet ikke med virkeligheden. Slet ikke. Sød pige men forvent ikke den skønhed der er på billederne. Dertil er klinikken ikke i Billund/Filskov ... den ligger i Grindsted og det er slet ikke diskret. Så ikke mine anbefalinger herfra. https://annoncelight.dk/showad/394475 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ROSBOSS 12 Skrevet 20. August @Maveflyveren Kan du beskrive lidt mere om den virkelige Bam man møder? Hvordan ser hun ud? Bedømmelse. Det vil jeg sætte stor pris på, da jeg har overvejet at booke til weekenden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maveflyveren 17 Skrevet 25. August ROSBOSS skrev, den 20.8.2025 at 21:21: @Maveflyveren Kan du beskrive lidt mere om den virkelige Bam man møder? Hvordan ser hun ud? Bedømmelse. Det vil jeg sætte stor pris på, da jeg har overvejet at booke til weekenden Slet ikke den pige på billederne. ... en del mere kg. på især maven ... slap maveskind ... meget små og triste bryster. Jeg ville finde en anden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg