henrikdkfun 3 Skrevet 19. August (edited) Jeg kunne ikke finde nogen anmeldelse om denne flotte Thai kvinde der holder til tæt på Aalborg HHX. Kommunikationen var dejlig nem, kvinden forstår udmærket engelsk og taler fint engelsk. Jeg bestilte en times tantra massage med hj som afslutning. Hun giver professionel massage, så det var bare thumbs up. Kvinden er som på billederne - endda skønnere i virkeligheden. Lejligheden var dejlig ren og indbydende. Der var mulighed for bad før og efter. Det trængte jeg også til da det var skide varmt uden for. Dejlig diskret sted og god service og en pige der er som på billederne. https://annoncelight.dk/showad/432093 Jeg besøger hende helt sikkert igen. Redigeret 19. August af henrikdkfun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 183 Skrevet 19. August Har bedt om at dit indlæg flyttes til anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrikdkfun 3 Skrevet 19. August Mange tak for rettelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 74 Skrevet søndag klokken 13:22 henrikdkfun skrev, den 19.8.2025 at 11:20: https://annoncelight.dk/showad/432093 Jeg besøger hende helt sikkert igen. Ved du om der var nogen chance for et BJ eller FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 8 Skrevet søndag klokken 16:25 Hun er kommet til Horsens nu. Og hun frister, så jeg overvejer at besøge hende i løbet af den kommende uge. Hvis nogen har interesse, så anmelder jeg gerne mit besøg. Jeg kan også forhøre mig om mulighed for BJ og FP. Jeg kommer dog selv for pirrende massage + en grundig behandling af lillemanden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 8 Skrevet tirsdag klokken 20:21 (edited) Så har jeg besøgt Rita. Smuk kvinde. Jeg bestilte 1 time Lingam massage. Men nå, af med tøjet og ned på maven. Og så skal jeg da love for, at der blev masseret igennem. Det var ikke noget nussen, men virkelig ordentlig massage. Rigtig professionelt, men ... det var ikke noget, der var pirrende. Jeg forventede en masse pirring, da jeg ikke have bestil massage + hj. Jeg havde bestilt Lingam massage. Nå, om på ryggen til lidt mere massage, inden hun langt om længe tog fat om det, jeg kom for. Det gjorde hun til gengæld så lækkert, at jeg glemte alt andet ... Hun vekslede både mellem kugler og den, der nu endelig var blevet godt stiv. Lækkert. Afslutningsvis kunne hun godt se, at jeg ved næste besøg skal have meget mere tid til Lingam. En anerkendelse, som jeg har respekt for. Jeg er ikke selv massør, men forestiller mig at de dygtige kan mærke, om kroppen reagerer, som ønsket. Summa summarum: Lidt skuffet, men alligevel fristet pga. hendes interesse for at gøre det ekstra godt næste gang. Til info: Udover forskellig massage giver hun også mulighed for BJ og FP Redigeret tirsdag klokken 20:23 af Unrusted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg