Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne dele en lille anmeldelse af mit første besøg hos en professionel GP.

For at få en god start på weekenden bestilte jeg en morgentid fredag hos Anna.

Jeg havde ønsket, at Anna skulle tage initiativet i vores tid sammen, og hun levede fuldt ud op til mine forventninger.

Jeg havde en fantastisk oplevelse med Anna. Uden at gå i detaljer kan jeg sige, at hun virkelig formår at skabe en tryg og behagelig stemning, og jeg følte mig både afslappet og i gode hænder.

Som en mand, der snart fylder 60, må jeg sige: Når man kan to gange på én time, så er det tydeligt, at hun kan sit kram.

Og så må jeg tilføje – det er fantastisk at starte dagen med en morgentid. Hele fredagen gik jeg i rigtig godt humør.

Jeg håber bestemt, at min kalender snart tillader endnu et besøg hos Anna.

https://annoncelight.dk/showad/309063

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blank skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne dele en lille anmeldelse af mit første besøg hos en professionel GP.

Jeg havde ønsket, at Anna skulle tage initiativet i vores tid sammen, og hun levede fuldt ud op til mine forventninger.

Jeg havde en fantastisk oplevelse med Anna. Uden at gå i detaljer kan jeg sige, at hun virkelig formår at skabe en tryg og behagelig stemning, og jeg følte mig både afslappet og i gode hænder.

Som en mand, der snart fylder 60, må jeg sige: Når man kan to gange på én time, så er det tydeligt, at hun kan sit kram.

Og så må jeg tilføje – det er fantastisk at starte dagen med en morgentid. Hele fredagen gik jeg i rigtig godt humør.

Tak for anmeldelsen. Tænker også morgen sex er uba. Blot nysgerrig, blev du bundet op af hendes snor? :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blank skrev, den 18.8.2025 at 18:02:

Mange tak for din anmeldelse. Det glæder mig meget, at du nød vores tid sammen, for det gjorde jeg også<3Du er altid velkommen en anden gang. :wub:

Knus

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anna er bestemt en skæn og lækker kvinde. Har kun besøgt hende en enkelt gang. Men jeg snart får muligheden igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...