Hop til indhold
Guest Stemplet

Bedste Flate-rate?

Recommended Posts

Guest Stemplet

Det er selvfølgelig subjektivt, men prøver alligevel. Nogen bud på hvor den bedste flat-rate er? Afstand dertil er underordnet, eneste krav er det ikke er FKK. Lækre udendørs arealer er at foretrække. Nogen bud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Tak Nille.

Bochum var helt klart også en af mine favoritter til næste uge.

FKK er skam fint, men når man er meget sulten så tager man buffet :-D. Gourmet er først til sen-sommeren med en god vin dertil. Vinterens depressioner skal pumpes ud af systemet først :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Nille.

Bochum var helt klart også en af mine favoritter til næste uge.

FKK er skam fint, men når man er meget sulten så tager man buffet :grin:. Gourmet er først til sen-sommeren med en god vin dertil. Vinterens depressioner skal pumpes ud af systemet først :smile:

 

God fornøjelse, skriver du en beretning om turen  ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er selv på en 3 dages runde til mine sædvanlige steder. I det her tilfælde de 3 pauschalclubs. Starter idag i Bochum, den mest attraktive og skal imorgen til Dortmund afdelingen. Slutter af på min yndlings i Munster..

Måske er der tid til en FKK i Køln området, men lad os nu se..

Go' Påske til alle you Fuckers :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I samme omgang vil jeg høre, hvor den nærmeste flat-rate klub i forhold til den dansk/tyske grænse er? Er der nogen i Flensborg, skal man en tur til Hamborg eller er man nødt til at køre helt til Münster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nærmeste er Optasia på Kronsaalsweg, hvor du ikke behøver krydse Elben og den ligger heller ikke ret langt fra A7, så det er nemt og hurtigt at komme til og fra. Absolut ligger et stykke syd for Elben - og du skal sammenlagt nok regne med ca. 1 times ekstra køretid frem og tilbage i forhold til Optasia.

 

Der ligger også et par stykker nærmere centrum - f.eks. Flatt 99, som dog ikke er en rigtig flattrate, men en slags FKK i den billigere afdeling - dvs. at du ikke skal omklædes i isbjørnehabit og den er mere bordel/nat klub agtig - og pigerne er heller ikke helt så letpåklædte.

 

Du kan evt. også prøve Schlaraffenkino  http://www.schlaraffen-kino.de/, som af og til afholder tilbudspul (3 timer kun kr. 300,- med 2 piger):

 

http://www.schlaraffen-kino.de/page/2/

 

Søg evt. anmeldelser på Eroguide  :idea:

 

Ser dog ud som om Kinoen lukket og Nicci flyttet til en ny adresse - men det må I lige selv checke op på - ser ud som om det er rimelig nyt, så hjemmesiden er måske ikke helt opdateret desangående?

 

Nicci er nok et besøg værd:    Ohne Konkurrenz ihre echte Muttermilch aus prallen Titten…Sie spritzt dir ihre Milch ins Gesicht oder auf deinen Schwanz oder du saugst selbst an ihren dicken Nippeln !

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu er jeg ikke sikker på vi går efter det samme, men giver alligevel et pip med :-)

totalclub i hannover og osnabruck er også rigtig gode!

Generelt flotte piger og en del piger. Begge klubber har separees altså værelser med dør i.

Osnabruck udendørs pool, god buffet af flat, sauna, flere dage med massage, ordentlige siliconekasser bag baren, mange/ del piger, rigtig god stemning

Hannover sauna som eneste facilitet, meget hyggelig! mandag billig dag så kom ikke der, længere sessions flotte flotte piger i mine subjektive øjne. Min favoritklub og skyldes pigerne rummene og hyggen absolut ikke facilitterne

Begge klubber har nogle meget professionelle hjemmesider, hvor du kan hvilke piger du kan besøge en uge frem

Har ikke besøg pauschal klubberne, så kan ikke sammenligne. Men med din tilbagemelding på Absolut i mente, skal det være osnabruck du skal vælge. pool og have alt i flot stand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Tak for de gode råd allesammen. Beretning for næste testkørsel og valg af klub kommer når jeg får presset det ind i kalenderen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...