Slowman 1327 Skrevet 18. August (edited) Vi har jo ikke haft mulighed for Thai massage med tilkøb et stykke tid i Nyborg, men nu ser det ud til at vi får muligheden - til en vis grænse. Men kender nogen den søde dame og kan sige noget om hvad man kan forvente? Måske endda nogen der har besøgt stedet? https://annoncelight.dk/showad/382339 Redigeret 18. August af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rigtig rar mand 1 Skrevet 18. August Er lidt nysgerrig på hvor i byen det cirka ligger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 36 Skrevet 18. August Håber da hun bliver i byen, bare underligt at hun ligger billeder op, hvor hun viser et stort bryst parti, hvis hun "kun" tilbyder massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 148 Skrevet 18. August Hun holder til i nærheden af centrum, har alt tøj på under massagen og man må ikke røre, så under disse omstændigheder må kr 1000,- for en times massage med et hj siges at være lidt kedeligt og højt betalt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1327 Skrevet 18. August Ja, jeg tænkte også at prisniveauet er i den høje ende, men det kan jo være hun er usædvanlig, sød, rar og dygtig. Jeg prøvede faktisk at lave en aftale idag - kun massage 30 min til 300 kr, men det responderede hun ikke på. Jeg ville bare gerne se stedet og møde damen, før jeg evt ville mere. Jeg kunne godt få 30 min massage + hj til 600 kr, men det var jo ikke det jeg ville idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 148 Skrevet 18. August Slowman skrev, for 2 minutter siden: Ja, jeg tænkte også at prisniveauet er i den høje ende, men det kan jo være hun er usædvanlig, sød, rar og dygtig. Jeg prøvede faktisk at lave en aftale idag - kun massage 30 min til 300 kr, men det responderede hun ikke på. Jeg ville bare gerne se stedet og møde damen, før jeg evt ville mere. Jeg kunne godt få 30 min massage + hj til 600 kr, men det var jo ikke det jeg ville idag Det tyder alt i alt mest på at damen helst vil give massage en time med hj for kr 1000,- hvilket må siges at være en ganske pæn timeløn uden at smide kludene eller i det mindste give et bj. Ligner lidt en voldsom overpris, uanset hvor sød og flink damen måtte være. Det er vist ikke værd også at ofre kørsel på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1327 Skrevet 18. August MrExtra skrev, for 1 minut siden: Det tyder alt i alt mest på at damen helst vil give massage en time med hj for kr 1000,- hvilket må siges at være en ganske pæn timeløn uden at smide kludene eller i det mindste give et bj. Ligner lidt en voldsom overpris, uanset hvor sød og flink damen måtte være. Det er vist ikke værd også at ofre kørsel på. for mit vedkommende handler det jo mere om at spare kørsel, da jeg bor i Nyborg. Pris og kvalitet skal naturligvis også hænge sammen, men der er ingen konkurence i Nyborg, dog får vi i ny og næ besøg af søde damer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 148 Skrevet 18. August Ja men så må du jo prøve, om du kan lokke kludene af damen og få lidt mere sjov ud af hende. Så kunne det måske godt være en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1327 Skrevet 19. August MrExtra skrev, for 10 timer siden: Ja men så må du jo prøve, om du kan lokke kludene af damen og få lidt mere sjov ud af hende. Så kunne det måske godt være en mulighed. Money talks, men jeg har ikke noget ønske om at købe noget der ikke tilbydes med glæde. Jeg ville dog gerne møde den søde dame, så måske nupper jeg 60 min massage til 600 kr selvom det er i den dyre ende. Måske det er alle pengene værd. Jeg giver det samme i Kerteminde ved den virkelig dejlige og dygtige dame der. Der kommer så kun 200 kr oveni, hvis man ønsker happy ending/hj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 36 Skrevet 19. August Vi hører da gerne, hvis du kommer afsted, og får noget massage . Og ja, hende i Kerteminde kan også give go massage .Godt der kommer lidt nyt til Nyborg, vi trænger til nyt udvalg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lyberth 2 Skrevet 20. August Jeg har besøgt hende tidligere, hvor hun førhen tilbød fuldpakken. Hun tilbyder kun det der står på websitet og ikke mulighed for at købe sex længere. Jeg er enig i, at prisen virker lidt høj, hvis man ikke kender hende, men jeg vil til hver en tid hellere betale lidt ekstra, for jeg ved hvad jeg får, når jeg besøger hende. Rolig, smilende og haster ikke med tiden og så kan hun bare noget med fingrene, når det kommer til hj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg