baze 4 Skrevet 18. August Er der nogle som ved om Ginger som var i Randers stadig jobber som GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 659 Skrevet 18. August (edited) Hejsa. Hvis det er hende på 26 år, har hun været i Hobro nogle gange, sød pige men Redigeret 18. August af Servciesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
baze 4 Skrevet 18. August Nej det er ikke hende hun er omkring 40 lidt buttet samt en smule forvirriet men utrolig dejlig og være sammen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 156 Skrevet 18. August Jeg efterlyste også tilbage i januar og fik det her svar. Jeg nåede desværre kun at besøge hende en gang og vil rigtig gerne igen, så jeg kigger også jævnligt efter hende på Annoncelight. Det er bare ikke nemt hvis hun har skiftet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
baze 4 Skrevet 18. August Elskermælk78 skrev, for 39 minutter siden: Jeg efterlyste også tilbage i januar og fik det her svar. Jeg nåede desværre kun at besøge hende en gang og vil rigtig gerne igen, så jeg kigger også jævnligt efter hende på Annoncelight. Det er bare ikke nemt hvis hun har skiftet navn. Tak mon ikke desværre hun har stoppet sin karriere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 156 Skrevet 18. August Det virker desværre sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg