Hop til indhold

Recommended Posts

Billederne er fake men hvis i har en craving efter sorte piger så læs alligevel videre (ellers spring over).

https://annoncelight.dk/showad/432869

Chloe er en afrikansk pige, ikke latino og ikke mulat. Hun gav acceptabel service og snød ikke med tiden. Hendes udseende er altså ikke i samme klasse som billederne, helt klart ikke. Hun er nok under 30. Hun angiver sin vægt til 78  og det kan godt holde omtrentligt. Hun har tydelige og store afrikanske former under at være decideret ”stor”, hun er ikke gigantisk. Hun har en røv der buler opad, kendere ved nok hvad jeg mener. Der var lidt mørkt men hun virker mere sort end mørkebrun.

Chloe satte en alarm til at tælle ned fra 45 minutter. Det var et godt tegn for der er mange afrikanske piger der snyder med tiden og det gør hun jo så ikke når hun sætter en alarm. Hun spurgte mig hvad jeg kan lide. Det var altså god stil men da jeg svarede GFE og uddybede begrebet så fulgte hun dog ikke op på det, det blev m.a.o. ikke GFE agtigt.

Hun gav fransk med kondom. Det gjorde hun acceptabelt i måske fire minutter.

Hun red mig. Det var udmærket. Lidt kort, måske 4-5 minutter.

Højdepunktet var doggy. Der er et stort og godt placeret spejl foran sengen. Jeg fik manøvreret mig sådan at spejlet var foran. Hun lænede sig fremad så hun lå fladt ned. Så langt frem at jeg kun kunne læne mig ind over hende og holde mig oppe med knoerne. Det kræver ikke en fantastisk form men man skal vel heller ikke være i dårlig form. Jeg kørte til. Jeg kunne virkelig godt lide at hun holdt øjenkontakt med mig i spejlet mens jeg lå ind over hende på den måde.

Vi skiftede derefter til missionær, det var ok, og også her havde jeg udsigt til spejlet.

Der var herefter en god del mere tid tilbage end der normalt er ved mine besøg. Jeg bad hende give massage. Hun giver hård massage. Men det er tydeligt at hun ikke er trænet i det og ikke er et naturtalent. Hun brugte lang tid på at massere et underligt specifikt sted hvor jeg nærmest bare har en knogle og hud. Alle andre steder end der man normalt gør det, og ikke på den måde. Men at hun tager godt fat er alligevel bedre end dem hvor man slet ikke kan mærke det. Hun var ikke specielt snakkesalig og hun var venlig men lidt neutral i hendes måde at være på. Overvej at bede om noget andet end massage hvis i kan komme på noget bedre. Måske kunne det være interessant med B2B, på grund af formerne, men husk at hun vejer 80 kg og ikke er så erfaren med massage. Eller måske kunne man gøre noget helt andet, ved ikke lige hvad, måske noget med at røre eller at hun leger med sig selv? Giv evt et bud i kommentarerne på "filler" aktiviteter med en der ikke er så god til at massere og man ikke lige er til en ekstra runde.

Hun er her ikke særlig længe. Så det skal være snart hvis det skal være. Det er faktisk et pænt sted i Sydhavn og en god, stor og pæn lejlighed, i hvert fald i forhold til hvor sådan noget plejer at foregå. Moderne bad. Der er ok parkering om aftenen. Alt i alt var det ikke ekstraordinært. Men der er jo ikke mange sorte piger, hun er ikke gammel og hun leverede. Man kan måske nøjes med 30 minutter hvis man er lidt usikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den3.Bukkebruse skrev, for 4 timer siden:

Hun nævnte tilfældigvis ikke hvilket land hun kom fra? Jeg har en del “ubesøgte” afrikanske lande på min liste :P

Jeg fandt selv ud af det. Hun er fra Sydafrika.  Det har jeg desværre været :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den3.Bukkebruse skrev, for 10 timer siden:

Jeg fandt selv ud af det. Hun er fra Sydafrika.  Det har jeg desværre været :lol:

Men har du også ”rundet Hornet” (Cape Town + Durban)? Achievement Unlocked !

North_Kuma skrev, for 5 timer siden:

Har hun formere "hofter bredere end maven" eller er hun tyk?

Hvordan er hendes ansigt?

Årh, jeg kan ikke lide at tale pigerne ned. Hun er ung og kurvøs nok til at være ok at være sammen med. Men hun er altså overvægtig og ikke tæt på at holde samme klasse som billederne.

Der er faktisk to piger der. Jeg hørte kun den andens stemme. Hun er nok på alder med Chloe. Lydene antød at hun også leverer mindst acceptabelt. Ved ikke lige hvordan man besøger hende. Men hvis du er usikker på Chloe kunne det måske være et alternativ at finde den anden annonce eller skrive at man har hørt der er to piger og man gerne vil vælge når man kommer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må det være @Den3.Bukkebruse. Chloe minder en del om Jessy. I hvert fald ligner hun meget mere Jessy end modelbillederne. De opgiver omtrentlig samme højde og vægt. Men det er helt sikkert to forskellige piger. Hvem der vil fungere bedre for en afhænger så nok af service og hvem der ser kønnest ud i praksis (lidt svært at afgøre ud fra billederne). Måske kan man høre om man kan vælge når man ankommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...