simba1000 1 Skrevet 17. August Nogen der har erfaring med betaling med revolt. Paysafe card og andre betalingsmetoder. Jeg er lidt skeptisk, Giv gerne tilbagemelding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 174 Skrevet 17. August simba1000 skrev, for 11 minutter siden: Nogen der har erfaring med betaling med revolt. Paysafe card og andre betalingsmetoder. Jeg er lidt skeptisk, Giv gerne tilbagemelding Revolut er lidt ala Paypal og ganske fint. Reelt set bare en slags "bankoverførsel" på stedet. på samme måde som Paypal. Paysafecard er en _helt_ anden historie. Der får du en kvittering med en pinkode. den pinkode er "pengene". Det almindelige scam er oftest at de beder om et billede af kvitteringen for at sikre "at du har den til dem" hvorefter de aktiverer pinkoden og du er en betaling fattigere uden noget møde. Såfremt du bliver bedt om at overdrage kvitteringen ved mødet er det sådan set ok, det er bare en omstændig måde at få "kontanter" på. Så det er stort set udelukkende brugt af scammers... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lilleogkvik 3 Skrevet 17. August Du skal holde dig langt væk fra denne betalings måde det er næsten altid snyd eller fake når du kommer frem til adressen så vil pigen har koden på det betalingskort! For at lukke dig inde men når hun har fået koden så bliver du ikke lukket ind så i min verden kontanter eller Mobilpay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 904 Skrevet 17. August Også diskuteret i en anden tråd for nyligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 889 Skrevet 17. August Hvad er problemet med cash, dkr eller euro måske jeg er gammeldags er ikke inde i de andre betalings metoder og bliver det aldrig næste pige uden alt det bøvl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 451 Skrevet 17. August Jeg har benyttet Revolut flere forskellige steder helt uden problemer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyndhviddiller 39 Skrevet 17. August Probator skrev, for 4 minutter siden: Jeg har benyttet Revolut flere forskellige steder helt uden problemer. Og Revolut gør dem glade, fordi danske kontanter er dyre og besværlige, når de skal veksle til Euro 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 142 Skrevet 17. August Paysafe card kun fake Piger der bruger det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14052 Skrevet 18. August butterfly skrev, for 7 timer siden: Hvad er problemet med cash, dkr eller euro Det kan være et sikkerhedsproblem at ligge inde med mange kontanter - og pigerne må derfor have nogen til jævnligt at komme og indsamle dem = ekstra udgift - og de har måske heller ikke styr på hvor pengene så ender henne (nogle gange ser vi eksempler på piger, der kun får lov at beholde penge til det allernødvendigste eller må forlade sig på pimps til at levere det) + det åbner en ladeport til sort økonomi, da de har brug for at få pengene vasket hvide. Men elektronisk overførsel af penge, er pigerne/deres pimps nødt til at have en bankkonto - og derfor også være nødt til at opgive indtægterne og betale skat af dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 21. August Revolut er helt lige så sikkert som enhver anden europæisk bank løsning og fungerer nemt og bekvemt Du kan overføre til andre konti også uden for Revolut få et fysisk eller digitalt kredit kort med samme sikkerhed som alle andre og naturligvis overføre til andre Revolut konti 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg