Craw 49 Skrevet 17. August https://annoncelight.dk/showad/433824 Nogen som har stiftet bekendtskab med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 13 Skrevet 17. August Det har jeg, hun er en fornøjelse, meget serviceminded, hun skriver hun elsker at modtage og give oral, det er helt sikkert hun nyder det, hun snyder bestemt ikke med tiden, jeg kommer helt sikkert igen, når hun er i Randers igen, det var der jeg besøgte hende Der står hun er tysk, jeg spurgte og hun svarede Østrig, men det er en detalje i denne forbindelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 338 Skrevet 17. August Hendes cim gør hun særdeles godt. Så jeg genbesøgte hende. Man kan mærke på hendes krop, at hun ikke er helt ung. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 964 Skrevet 18. August GBlover skrev, for 9 timer siden: Man kan mærke på hendes krop, at hun ikke er helt ung. Hvordan? Der står 29 år i annoncen, hvad vil du sige hendes rigtige alder er? Og er billederne af hende gamle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 13 Skrevet 18. August Jeg har intet at sige om hendes alder, synes hun er en dejlig kvinde, hendes billeder synes jeg ikke er helt ok, hun er kønnere i virkeligheden, så måske er det her hendes alder virker ældre, i min verden er mange kvinder mere flottere når de bliver ældre, hun virkede meget rolig og afklaret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 338 Skrevet 18. August Den sprøde krop forsvinder med alderen, hun er blød i det, nok omkring de 40 år. Billederne er taget for nylig, hun tager sig bedre ud i virkeligheden. Jeg havde 2 gode stunder med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 964 Skrevet 18. August GBlover skrev, for 3 timer siden: Den sprøde krop forsvinder med alderen, hun er blød i det, nok omkring de 40 år. Billederne er taget for nylig, hun tager sig bedre ud i virkeligheden. Jeg havde 2 gode stunder med hende. I sidste uge var hun i Vejle, hvis hun kommer igen tænker jeg at besøge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 338 Skrevet 18. August (edited) Ja, det var i Vejle, jeg var hos Gina. Stedet er relativt nyt og helt okay. Hun leger godt med tungen og har åben mund ved afslutningen og lige bagefter sutter hun. Redigeret 18. August af GBlover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg