sejer 373 Skrevet 17. August https://annoncelight.dk/showad/434420 Nogen der véd noget? Jeg synes jeg har set de foto før, men der er ingen tekst på Eroguide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 721 Skrevet 17. August Det lyder lidt som hende der engang var i Charlottenlund Jeg ved ikke om det er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 85 Skrevet 17. August Tror den “sitrende” clit vidst var i Taastrup en gang for længe siden. Konceptet som jeg aldrig fik afprøvet ligner meget. betalingen dengang tiltaler mig dog absolut ikke !!! Men jeg kan jo tage fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 79 Skrevet 17. August Ledelsen skrev, 1 time siden: Det lyder lidt som hende der engang var i Charlottenlund Jeg ved ikke om det er hende Nej det er ikke hende, hende i Charlottenlund kalder sig fruen er liderlig. hende den anden i Brøndby nu var i Tåstrup før, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 79 Skrevet 17. August SirCumaLot skrev, for 34 minutter siden: Tror den “sitrende” clit vidst var i Taastrup en gang for længe siden. Konceptet som jeg aldrig fik afprøvet ligner meget. betalingen dengang tiltaler mig dog absolut ikke !!! Men jeg kan jo tage fejl. Har været der engang og betaling forgik med at med at man betalte hende i hånden, så bedte hun dig om at går ud og vasker hænder så hun kunne tælle/gemme pengene,mener jeg betalte 1000kr dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lilleogkvik 3 Skrevet 17. August Hun har været i Århus mange gange for år tilbage da var navnet noget med bind for øjnene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexmaskinen 104 Skrevet 17. August Jeg besøgte hende sidste år i Brøndby. Hun er god til at skrive en fængende tekst, men det holder ikke i virkeligheden. Jeg synes at det var en doven indsats fra hendes side hvor hun bare ligger på ryggen uden at gøre noget. Bagefter spurgte jeg om jeg måtte tage et bad, men det måtte jeg ikke. Der var noget køkkenrulle ude på badeværelset jeg bare kunne bruge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1319 Skrevet 18. August (edited) Besøgte hende for en måned siden, en dag hun annoncerede med at en enkelt besøgende søges, til besøg uden gummi, og jeg endelig(!) formåede at slippe gennem nåleøjet af det lunefulde humør hun er kendt for "Jeg tager 1000kr for 30min besøg" skrev hun. "Fedt!" tænkte jeg. Det var absolut de dummeste 1000kr jeg har brugt på besøg i de sidste fem år. - Hun er bestemt en MILF, lå klar i blonder og så indbydende ud - blindfolden er selvfølgelig for at hun kan se dig, og ikke omvendt ... men der blev ikke engang simuleret, at dette ikke var tilfældet. 'Jeg kunne bare lægge min taske dér, min sweater dér, og stolen der kan du lægge tøjet på.. Nej, den anden stol.' Jeg forstår man gerne vil kunne se de besøgende, men det frække er jo også illusionen af at besøge en kvinde der ér blindfoldet - vovet, frækt, og pirrende. Illusion brast mens jeg stadig havde overtøjet på. Nuvel.. Hænder vasket og tøjet smidt, bestod besøget af omkring 2min slik af den glatte fisse og store klit, som selvfølgelig ikke kom på så kort tid, før jeg skulle "kneppe hendes kusse" - som stod på i måske 3min, før jeg blev forsøgt håndarbejdet i mål... Sagde jeg gerne ville slikke hende noget mere, men "Nej, du skal komme på min kusse".. og kunne dér indse hvilket fup hun havde gang i. Fremmanede at kneppe igennem til jeg kom, tog tøjet på uden videre snak, og fnøs som respons på hendes "Tak for besøg" P-skiven var indstillet akkurat før jeg gik til døren, og jeg havde været væk i under 10min. Kan kun anbefale jer at søge andetsteds, hun er antiklimaksets ukronede dronning. Redigeret 18. August af Argent 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 168 Skrevet 18. August Kommunikation med hende her er helt på månen. Ringede til hende, da der står ingen SMS i annonce. Hun speedsnakkede derudad.. Du skal skrive en SMS 10 min før du er på adressen... Jeg svarer: hvad er adressen, og hvorfor SMS når du nævner ingen SMS? Hun svarer vildt irriteret: du stiller for mange spørgsmål, så bedre du ringer til bordel.... Og smækker røret på!!! Det bliver ikke mig hun får besøg af... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 587 Skrevet 18. August Jeg har besøgt hende flere gange. Første gang for en del år siden i Kalundborg. Der var det en super fræk oplevelse. Faktisk lige præcis som hun skriver konceptet er. Dengang besøgte jeg hende et par gange. Så gik der nogle år inden jeg besøgte hende igen. Her var det vist i Gentofte eller ydre Østerbro. Samme koncept men lidt mindre indlevelse. Efter et par år mere så jeg hendes annonce igen. Billeder og koncept helt samme som tidligere. Jeg ringede til hende som hun skriver og så fik jeg et større møgfald inden hun smækkede røret på. Årsagen til balladen var at jeg jo ikke var lige i nærheden men først kunne være der indenfor 30 min.. det var ikke tilfredsstillende for damen. Efter den opgang har jeg droppet hende. Især fordi jeg læser den ene beretning efter den anden som beskriver nogenlunde sammen iltre temperament. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg