Hop til indhold

Tisha i Ejby.

Featured Replies

Skrevet

Har i her i weekenden været forbi https://annoncelight.dk/showad/433567 til en times behandling. 

Mødte hende sidste gang jeg besøgte Carmen, da det var hende der lukkede mig ind, hun var køn og virkede sød, så besluttede at næste gang turen gik den vej, var det hende der skulle besøges. Hun er sød, meget smilende, og ifølge annoncen med store bryster, det er måske lidt en overdrivelse, men de passer godt til hendes ikke petit krop, og hun er generelt meget berørings venlig. 

Jeg fik ikke den den bedste massage, ikke den vildeste oplevelse, intet peakede, men alting var godt, og udført med et smil, god tid og indlevelse af en, synes jeg, køn og meget sød kvinde. Så alt i alt en rigtig god oplevelse , og jeg vil klart anbefale et besøg, hvis man ønsker god behandling i rolige omgivelser, jeg kommer i hvert fald igen, men nu skal jeg vælge imellem 2 dejlige piger på samme adresse. 

Skrevet
Fecking skrev, for 1 time siden:

Har i her i weekenden været forbi https://annoncelight.dk/showad/433567 til en times behandling. 

Mødte hende sidste gang jeg besøgte Carmen, da det var hende der lukkede mig ind, hun var køn og virkede sød, så besluttede at næste gang turen gik den vej, var det hende der skulle besøges. Hun er sød, meget smilende, og ifølge annoncen med store bryster, det er måske lidt en overdrivelse, men de passer godt til hendes ikke petit krop, og hun er generelt meget berørings venlig. 

Jeg fik ikke den den bedste massage, ikke den vildeste oplevelse, intet peakede, men alting var godt, og udført med et smil, god tid og indlevelse af en, synes jeg, køn og meget sød kvinde. Så alt i alt en rigtig god oplevelse , og jeg vil klart anbefale et besøg, hvis man ønsker god behandling i rolige omgivelser, jeg kommer i hvert fald igen, men nu skal jeg vælge imellem 2 dejlige piger på samme adresse. 

Carmen er dejlig og være sammen med 

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, for 21 timer siden:

Kan man vælge begge piger på samme tid ?

Jeg har ikke spurgt, mit indtryk er at Carmen er meget frisk, men om Tisha er det ved jeg ikke. 

Skrevet

Nej jeg har efterfølgende spurgt hende om to piger på en gang, men det er hun ikke med på. Kun mig siger hun. Lidt synd for Carmen, der er med på lidt sjov.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.