Hop til indhold

Sutter uden Elsker Anal 30 år gammel Blondine Petit

Featured Replies

Skrevet

Uden at ligge hovedet på blokken mener jeg at jeg har set samme annonce dog med at andet navn med samme billeder 

Jeg mener ihvertfald at kunne huske billedet med den blå buttplug selvom den ikke er unik 

Skrevet

Samme nummer, flere piger, ingen danske. Man kan godt sige det er fake, men det er formentlig pigen på billedet du møder. Har selv været der, troede dent var danske Mie jeg skulle møde. Var ved at vende om, men det gjorde jeg HELDIGVIS ikke.

Havde den skønneste time med en Portugiser. Jeg spurgte om jeg ville møde hende næste gang jeg ringede, det mente hun ikke, så jeg fik hendes WhatsApp :D

Skrevet

Har lige besøgt Mia - ikke Mia men  Attika https://annoncelight.dk/showad/401541

Skal hilse og sige at det fortrød jeg ikke. Dejlig sød kvinde, nærværende, taler ikke dansk , dårligt engelsk men sød til kommunikere otherwise.

Så fortrød slet ikke og vil helt sikkert gentage.

Skrevet
Ledelsen skrev, for 2 timer siden:

Uden at ligge hovedet på blokken mener jeg at jeg har set samme annonce dog med at andet navn med samme billeder 

Jeg mener ihvertfald at kunne huske billedet med den blå buttplug selvom den ikke er unik 

Jeg synes, nogle af disse piger, har man også set,at de har opholdt sig et sted ude i Sydhavnen, hvis jeg husker rigtigt??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.