Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg taget mig sammen og fik lavet en aftale med den før så meget og så godt omtalte Bella.

 

Og kan kort og godt sige, at mine forventninger stort set blev indfriet.

 

Bella er fantastisk smuk. Utrolig flotte bryster. Ikke så faste, men alligevel dejlige. Eneste minus var, at man tydeligt kunne se på hende, at de var ømme. Hun havde tilsyneladende haft en hård dag på jobbet.

 

Vi lagde ud med kys og kærtegn og hurtigt røg alt tøjet af og Bella gav en formidabel omgang superfransk. Noget af det bedste jeg har fået hos en glædespige.

 

Herefter diverse stillinger og igen måtte jeg sande, at ømheden fra brysterne havde spredt sig til hendes lækre fisse. Min tese om at det havde været en hård dag på jobbet blev hermed bekræftet. 

 

Vi sluttede af med mere superfransk med afslutning ud over de lækre bryster.

 

Et knus og et kys til farvel og så mig ud af døren igen.

 

Krop 8/10 (hendes bryster måtte gerne være mere faste)
Ansigt 9/10 (meget smuk)
Sted 8/10 (meget diskret) 
Fransk 9/10 (fantastisk lækkert)
Sex 7/10 (ømheden satte en lille bremse for intensiteten)
Indlevelses evne 10/10 (hun kysser intens og stønner naturligt)
Gentagelse 8/10 (det tænker jeg bestemt, men næste gang vil jeg være dagens første kunde)

 

https://annoncelight.dk/annonce/118296/besoeg-fraek-teen-i-diskrete-omgivelser-idag-kl-11-16

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella er fantastisk smuk. Utrolig flotte bryster. Ikke så faste, men alligevel dejlige. Eneste minus var, at man tydeligt kunne se på hende, at de var ømme. Hun havde tilsyneladende haft en hård dag på jobbet.

 

Der er noget her, jeg ikke helt forstår.

 

Når en pige har ømme bryster, er det som regel fordi, hun ammer. Eller er blevet "mishandlet". Det kan næppe skyldes en ganske almindelig hård dag på jobbet - med mindre jobbet altså består i at afprøve 500 brystholdere for en BH-fabrikant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er noget her, jeg ikke helt forstår.

 

Når en pige har ømme bryster, er det som regel fordi, hun ammer. Eller er blevet "mishandlet". Det kan næppe skyldes en ganske almindelig hård dag på jobbet - med mindre jobbet altså består i at afprøve 500 brystholdere for en BH-fabrikant.

Det er ikke min opfattelse. Tænker at hendes bryster er blevet godt og grundigt æltet hele dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Synes nu det ligner Bella ret godt, som jeg husker hende fra dengang hun lige var startet som amatørpige....kroppen, brysterne, munden.

Ja, hun havde brunt hår dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap af hvor er folk herinde tavlige! Det der er 100% den rigtige Bella! 

1. Det er hendes egen bruger, som hun altid har brugt, som der annonceres fra.

2. Samme navlepiercing, som hun altid har haft

3. Sjovt nok Bellas tus, som man burde have bemærket, hvis man havde været sammen med hende.

4. Sjovt nok samme bygning, som den "rigtige" Bella. Se her 

5. Sjovt nok Bellas nippels og bryster.

6. Det er Bellas læber dem på billedet, for dem glemmer man ikke, hvis man først har kysset dem en gang.

 

Kan folk herinde virkelig ikke regne ud, at hårfarve er et alternativ, som alle piger kan anvende? Sidst jeg var sammen med Bella, der havde hun ikke mørkt hår, men hun havde fået det lysnet lidt op. Måske hun er gået hele vejen nu!

Der er et ordsprog som siger, at ved man ikke noget, så burde man holde sin kæft. Det passer vist meget godt på flere indlæg i denne debat!

Redigeret af thehunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...