OutlawPete 16 Skrevet 16. August Da jeg boede hjemme kunne man på Ekstea Bladets massage sider i 90’erne læse Miss Vandala huserer i Helvede, Eskildgade 1657 København V Nogen der kender mere til Miss Vandala? og er hun/han stadig aktiv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 356 Skrevet 16. August OutlawPete skrev, for 2 timer siden: Da jeg boede hjemme kunne man på Ekstea Bladets massage sider i 90’erne læse Miss Vandala huserer i Helvede, Eskildgade 1657 København V Nogen der kender mere til Miss Vandala? og er hun/han stadig aktiv? Hvilket interessant spørgsmål jeg husker hendes meget specielle annonce i ekstrabladet nu er det 35 år siden - så hun er jo nok ikke aktiv men jeg læste kun annoncen - så jeg ved intet om hende. men jeg har det som dig - vil være meget glad for at høre fra nogen, som har kendt og besøgt hende , fortælle. Tak om I vil det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 354 Skrevet 16. August Jeg husker hende også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 269 Skrevet 17. August (edited) Hende/ham husker jeg udmærket. Jeg var forbi en del gange i sidste halvdel af firserne og start halvfemserne. Det var en fræk trans som til primært var til SM og havde ret store naturlige bryster. hun var mega fræk. Det var spændende og grænseudvidende for en ung nysgerrig fyr i starten af tyverne. Hun havde kun åben om natten. Hvis miss Vandala var optaget så kunne man tage i Pussyclub som også lå i Eskildsgade. dejlige minder Redigeret 17. August af Sailorman 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 38 Skrevet 17. August Har besøgt Vandale både da hun var i den anden ende af Eskildsgade og da hun huserede i kælderen. hun har skrevet en bog " Sandra Day" hvor hun skriver om sit liv og oplevelser. Jeg tror hun holder til på Falster nu 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2850 Skrevet 17. August Efter denne artikel døde hun i 2010 , men et spændende liv hun havde haft. https://outandabout.dk/sandra-day-halvt-mand-og-halvt-kvinde-1968/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 38 Skrevet 17. August Tusind tak for den info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 20. August @PeeHairy @Saakomjeg @sweetstone @Sailorman @W.C. Fields tusind tak for svar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 356 Skrevet 22. August OutlawPete skrev, den 20.8.2025 at 19:01: @PeeHairy @Saakomjeg @sweetstone @Sailorman @W.C. Fields tusind tak for svar Selv tak - for at starte tråden. Havde ikke glemt hende. Men aldrig vidst noget om hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg