Guest Sunny the best Skrevet 19. April, 2014 Jeg kender efterhånden en del til brancen. Don't ask why. Men jeg ved at størstedelen af pigerne udnytter situationen hvis en kunde skulle blive forelsket, da jeg har hørt det en million gange efterhånden gg. Men at du som person har en anden indstilling til det, er jo fantastisk, det ville være rart hvis der var flere af din slags Som du kan se er der flere piger der melder ud, at det altså er langt fra alle piger der udnytter de mænd der forelsker sig i dem incl. mig selv. Så selv om du har en del erfaring og har hørt en million gange at det gør vi. Så er du nu den erfaring rigere, nemlig at vi som nævnt ikke alle er robotter. Og at vi som regel stopper legen da vi jo sælger sex og ikke kærlighed. Du har også lært at vi er nogle med morale og samvittighed. ( Æhhhhh nu er jeg jo bare en person der ikke kan holde min kæft) drille drille . Måske du også skulle have lært som barn at hvis man kun har hørt en ting en million gange fra en side( altså robotterne) og ikke ved en skid om den anden million ( altså fra dem med samvittighed og morale) så skal man også holde sin kæft. Altså med stor respekt for den erfaring du har med denne branche( skrevet med et sarkastisk smil) så skal du da ihvertfald ikke skrive at jeg ved, når du egentlig ikke gør det. Men i stedet bruge din erfaring på de ting hvor du ved at du er bedre vidende. Ellers kan det sgu virke lidt for wanna be smart ass. Sunny :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. April, 2014 Linker lige den her: http://www.bt.dk/krimi/dansk-kvinde-snydt-for-en-halv-million-paa-facebook http://ugeavisen.dk/artikel/66955:Kolding--FACEBOOK-SVINDEL--Kvinde-fra-Kolding-snydt-for-en-halv-million - og hun havde ikke engang mødt manden og fået noget på den dumme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 19. April, 2014 Ja at være naiv er en dum ting. Der kan man da snakke om at være uden moral og samvittighed. Hmmm var faktisk selv så naiv at jeg ikke troede der var nogen der hoppede på det fup nummer længere. Der har da været pænt mange oplysninger om ikke at hoppe på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 19. April, 2014 Ja det er godt med dig Sunny. Hvad bliver der af det "test run" du skulle lave på mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 19. April, 2014 lidenskabogvarme sagde den 18 Apr 2014 - 9:29 PM: Jeg har næsten altid lyst til at sende hende et kærligt Tak efter vi har mødtes, men har altid undladt det, fordi det i mine øjne ville være at overskride den uudtalte aftale, at forholdet starter og slutter i døråbningen. Først vil jeg give tilkende at jeg synes det var et dejligt indlæg du har skrevet. Nu kender du selvfølgelig selv bedst den pågældende kvinde, men jeg får alligevel lige lyst til at sige "At blandt de få kvinder jeg har besøgt, så har de nu alle værdsat, at man lige sendte en lille hilsen med tusind tak for besøget". Taler vi blot en lille hilsen, er jeg sikker på, at mange piger er glæde for lidt feedback på deres services, nå men det var nok et lille sidespring i forhold til hovedemnet. Jeg er lidt skizofren her, jeg vil rigtig gerne sende et tak og gør det også, men samtidig er jeg altid i tvivl om det er uden for det gældende kodex - tænker lidt hvad siger pigerne - er det unødvendigt støj eller ok ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 19. April, 2014 Arhmmmen du kan jo bare få der der små lækre røv vendt mod Esbjerg. :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 19. April, 2014 Nu kommer jeg til Ålborg på mandag.. kan være at jeg skal hapse måsen lidt når jeg nu er der oppe for dig sunny.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. April, 2014 Jeg er lidt skizofren her, jeg vil rigtig gerne sende et tak og gør det også, men samtidig er jeg altid i tvivl om det er uden for det gældende kodex - tænker lidt hvad siger pigerne - er det unødvendigt støj eller ok ? Mon ikke at de synes at det er fint, så længe at det holdes til 1-2 beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 19. April, 2014 Haha . Sissepigen då!!! Reklame foregår altså på en anden side. God vagt. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 19. April, 2014 Arhmmmen du kan jo bare få der der små lækre røv vendt mod Esbjerg. Næææh nej. Det var dig der skulle test køre mig. Ikke omvendt Og Sisse du siger bare til. Jeg koster jo kun 5kr/time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 19. April, 2014 Nu er jeg kommet lidt sent ind i denne tråd, men jeg studsede lidt over dette udsagn fra Nille-drengen Jeg synes det er underligt at starte et seriøst forhold, hvor penge (læs købesex) er involveret fra starten, jeg tror ikke på det vil holde... som Sisse sagde klogt og rammende: "Og jeg kender ikke en eneste pige endnu der har haft et privat forhold til en kunde hvor deres virke ikke på et eller andet tidspunkt er brugt imod dem." Er det ikke også ligegyldigt? Behøver målet med alle forhold at være at de skal vare livet ud? Personligt har jeg intet problem med at erkende at et forhold har en udløbsdato - men derfor kan det jo godt være et dejligt forhold og man kan nyde det og hinanden så længe det varer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 19. April, 2014 (edited) ja det er da lidt ærgeligt hvis man ser sådan på tilværelsen, at det eneste alternative til uforpligtende bolleri er et ægteskab med livstidsgaranti. Så går man glib af potentielt meget. Når det er sagt, så tror jeg et forhold der startede i købesex er meget vanskelligt. Kvinder kan ikke rigtig rumme begge slags forhold og finde dem selv og fyren i begge. Mænd kan nemmere indlede et personligt forhold, efter sporten er blevet dyrket. Redigeret 19. April, 2014 af bogholderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 19. April, 2014 Man skal være uhyggelig påpasselig med at forelske sig i en glædespige. Nogle piger vil helt sikkert udnytte det og udnytter det, specielt thaierne er gode til det. Danske piger er langt mere ærlige og gør ikke i sådan noget generelt er min opfattelse, selvom enkelte godt kender finterne om at give kunden et indtryk af at han for dem er noget helt helt specielt og at bare er SÅ helt vildt glade for at se en, altså en som person og ikke ens pengepung - ha ha Jeg har ikke sådan selv været forelsket i nogen glædespiger, men jeg har haft et par stykker som jeg blev gode venner med og sås privat med. Jeg har altid haft som en grundlæggende præmis, hvis jeg overhovedet på nogen måde skal blive forelsket i en massagepige, så skal jeg først være sammen med hende uden at nogen penge er involveret overhovedet. Det er ikke muligt for mig at forelske mig i en pige, når jeg ved at jeg har betalt for hendes samvær med mig. Nu nævnte jeg selv thaierne, og jeg har besøgt en del thaipiger også, og nydt samværet med dem. De har givet den gas mht at jeg skulle falde for dem, hvis jeg har besøgt dem mere end en 3 gange, men det har ikke været muligt for dem endnu, og de har altid haft guld i deres øjne når de så på mig, meget indirekte, men blikket efter guldet har altid været der - selvom jeg ikke som sådan er meget rig. Det har bl.a. Stumps mange skriverier og hans julekaldender gjort, at jeg er blevet ekstrem god til at spotte, og meget af det han skrev passer uhyggeligt godt på hvad jeg oplevede/oplever. Det er faktisk lidt skræmmende, at de næsten kører efter en drejebog. Nogen af dem i hvert fald. Det skal dog ikke opfattes som værende noget ondt om thaipigerne. Jeg har anmeldt mange herinde positivt, og jeg får nogle rigtig gode oplevelser hos dem. Mange af dem kommer fra meget meget fattige kår og drømmer om sugerdaddys i vesten eller gifte sig med en mand der kan forsøge dem og deres meget fattige familie. Jeg ser sådan på det, at jeg hygger mig og betaler dem en god timeløn for det, og så er det det. Hvis de vil smigrer mig og forsøge at få mig til at tro, at de er helt vilde med mig, fint nok, det må de selvom, men det får ikke mig til at falde for dem. Specielt ikke når man oplever samme fremgangsmåde hos flere forskellige. Sådan har det i hvert fald været indtil videre. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 20. April, 2014 (edited) Man skal være uhyggelig påpasselig med at forelske sig i en glædespige. Nogle piger vil helt sikkert udnytte det og udnytter det, specielt thaierne er gode til det. Danske piger er langt mere ærlige og gør ikke i sådan noget generelt er min opfattelse, selvom enkelte godt kender finterne om at give kunden et indtryk af at han for dem er noget helt helt specielt og at bare er SÅ helt vildt glade for at se en, altså en som person og ikke ens pengepung - ha ha Jeg har ikke sådan selv været forelsket i nogen glædespiger, men jeg har haft et par stykker som jeg blev gode venner med og sås privat med. Jeg har altid haft som en grundlæggende præmis, hvis jeg overhovedet på nogen måde skal blive forelsket i en massagepige, så skal jeg først være sammen med hende uden at nogen penge er involveret overhovedet. Det er ikke muligt for mig at forelske mig i en pige, når jeg ved at jeg har betalt for hendes samvær med mig. Nu nævnte jeg selv thaierne, og jeg har besøgt en del thaipiger også, og nydt samværet med dem. De har givet den gas mht at jeg skulle falde for dem, hvis jeg har besøgt dem mere end en 3 gange, men det har ikke været muligt for dem endnu, og de har altid haft guld i deres øjne når de så på mig, meget indirekte, men blikket efter guldet har altid været der - selvom jeg ikke som sådan er meget rig. Det har bl.a. Stumps mange skriverier og hans julekaldender gjort, at jeg er blevet ekstrem god til at spotte, og meget af det han skrev passer uhyggeligt godt på hvad jeg oplevede/oplever. Det er faktisk lidt skræmmende, at de næsten kører efter en drejebog. Nogen af dem i hvert fald. Det skal dog ikke opfattes som værende noget ondt om thaipigerne. Jeg har anmeldt mange herinde positivt, og jeg får nogle rigtig gode oplevelser hos dem. Mange af dem kommer fra meget meget fattige kår og drømmer om sugerdaddys i vesten eller gifte sig med en mand der kan forsøge dem og deres meget fattige familie. Jeg ser sådan på det, at jeg hygger mig og betaler dem en god timeløn for det, og så er det det. Hvis de vil smigrer mig og forsøge at få mig til at tro, at de er helt vilde med mig, fint nok, det må de selvom, men det får ikke mig til at falde for dem. Specielt ikke når man oplever samme fremgangsmåde hos flere forskellige. Sådan har det i hvert fald været indtil videre. Jeg tror med thaierne er det helt afgørende, at man får deres telefonnummer og mødes udenfor hulen. Ellers er malkeriet endeløst. For det første vil de fleste flirte ende dér, og for det andet vil det så vise sig, om de kan nøjes med et par middage og en bif tur, hvorefter de skal inviteres hjem sådan lidt vilkårligt, ellers tror de man gemmer en hemmelighed derhjemme . Skal der sendes penge hjem, så husk at regn med hvis hun selv tjener penge, og at tusind kr. er meget på de kanter . Redigeret 20. April, 2014 af bogholderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2014 Nej det behøver du altså ikke at være. Det sker altså....at en pige i branchen bliver forelsket i en gæst. At andre har prøvet andet , behøver ikke at ske for dig ! Pengene gør os jo ikke til iskolde robotter Må indrømme, at jeg er småforelsket i dig Trine - og det er udelukkende din skyld. For ud over, at du er gudesmuk er du bare så fantastisk sød og dejlig. Og det er faktisk ikke tosset, at have denne følelse i kroppen. Det er jo det vi lever for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2014 Jeg har faktisk oplevet 2 gange, at en thai pige har spurgt ved 3 eller 4 besøg om de ikke måtte få MIT telefonnummer. Begge gange fik jeg "snoet mig uden om" , og begge gange har jeg valgt at holde en længere pause med besøgene hos dem. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal "tolke deres forespørgelse", men indtil videre vælger jeg at tro på at de nok søgte en form for "sugar daddy" Hilsner fra Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. April, 2014 (edited) Jeg har faktisk oplevet 2 gange, at en thai pige har spurgt ved 3 eller 4 besøg om de ikke måtte få MIT telefonnummer. Begge gange fik jeg "snoet mig uden om" , og begge gange har jeg valgt at holde en længere pause med besøgene hos dem. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal "tolke deres forespørgelse", men indtil videre vælger jeg at tro på at de nok søgte en form for "sugar daddy" Hilsner fra Dråben Godt nok har jeg ikke besøgt den samme 3-4 gange, men jeg synes at man ofte bliver spurgt om man er single. Hvis ja, så kommer der altid spørgsmålet om man ikke vil have en kæreste m.m. Hvor meget det er sagt i sjov, og hvor meget det er en alvorlig føler ved jeg ikke... Men det er akaveret synes jeg. *** det kan nok også være en føler for om man er interesseret i "ekstra" Redigeret 23. April, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. April, 2014 Når man bevæger sig ind i thai massage verdenen, må man accepterer at man også begiver sig ind i thai verdenen. Ligesom mange andre gæstearbejdere, viderefører thaierne deres livsstil, selv om de bor i udlandet. Ikke at de ikke er integrerede i det danske samfund, for det er de der har fast bopæl her, men mere det at de værner om deres thai livsstil, som danskere i udlandet værner om deres danske værdier og traditioner. Det er helt almindeligt at en pige fortæller sin familie og veninder, at hun er på udkig efter en mand. Alle vil så være på udkig efter en date til hende. Det er ikke nødvendigvis den pige der masserer dig der er interesseret i dig, men du kunne være et emne for hendes giftelystne veninde Spørgsmålene skal ikke opfattes som intimiderende, det er helt naturligt for dem. Jeg er ofte blevet spurgt om min ægtestand, mine indtægsforhold osv. I starten synes jeg de gik for tæt på, men efter nogle hyggelige eftersexpludderier, blev jeg klogere. Bemærk at de bliver ikke stødte hvis du blot svarer at det er en hemmelighed. De griner blot. Thaipiger kan slet ikke forestille sig at leve uden en mand-det ligger i deres opdragelse. Jeg kender kun 2 thaipiger der ikke under nogen omstændigheder vil tosomheden igen. De har så også nogle dumme erfaringer med fordrukne og dominerende danske mænd - de mødte på baren i Thailand! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2014 Med farer for at få "mig selv galt i halsen" De 2 gange jeg har oplevet det, er ret sikker på at jeg skulle være til "pigens eget forbrug" . De var begge mere end almindeligt "kælne" og så det faktum at de ville tungekysse(noget jeg har opfattelse af at thaier ikke begiver sig så meget udi ), BJ u/gummi, samt, "kan du ikke køre mig hjem hvis du skal den samme vej alligevel", hvilket jeg måtte afslå da jeg "desværre" skulle videre den modsatte vej. Selv har jeg intet imod at tungekysse, men det skal være på pigens initiativ , BJ u/gummi takker jeg dog nejtak til. Jeg tror også at langt hen ad vejen er det et forsøg på at få en som fast kunde. @ÅE "De har så også nogle dumme erfaringer med fordrukne og dominerende danske mænd - de mødte på baren i Thailand!" Det kan måske også være eskapisme fra netop dette faktum Hilsen D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg