Hop til indhold

Recommended Posts

Roxy besøgte jeg tidligere på dagen, og det fortryder jeg bestemt ikke. Det er 1000% hende på billederne, så hvis du er til en blondine med store patter og kæmpe røv (hun minder om BunnyBlondeX) så går du simpelthen ikke forkert.

Jeg bestiller en time med lidt ekstra, herunder kys og oral uden. Det er dog med sikkerhed ikke hende, som jeg skrev med før, men sikkert en pimp/bagmand, da hun spurgte om jeg ville have nogle ekstra da vi stod og snakkede. 

Men hold kæft hvor er hun lækker. At jeg står og kysser med en lækker babe som hende, har jeg svært ved at forstå. Hun er ikke genert, og vi får lagt os ned i sengen og hun tager min pik i munden og ser mig dybt i øjnene imens hun sutter den i et lækkert tempo. Jeg elsker det syn, som udspiller sig foran mig, og min pik blev poleret til den hele store guldmedalje. Vi får vendt os i en 69’er og får smagt på hendes dejlige lille fisse. Hun er absolut velsmagende og spørger om jeg ikke må slikke hende bagfra, hvilket er helt ok. Hun stønner dejligt og siger, at nu skal jeg have et kondom på og hun står klar til at få den bagfra. Der er et spejl i rummet, så vi har øjenkontakt imens jeg knepper hende bagfra. Herefter op og ride, og de store patter hopper dejligt og op og ned. Vi kysser intents, og kan mærke, hun sætter tempoet op og beder mig om at gøre det samme. Hun enten rigtig dygtig skuespiller eller også kom hun i en dejlig orgasme.

Hun hopper af og sutter igen min pik, indtil jeg kommer i en fantastisk orgasme… resten er hyggesnak og afslapning med en hel fantastisk kvinde. 

Hun er 10/10

https://annoncelight.dk/profile/Our+Universe

https://annoncelight.dk/showad/435722

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidste år men vi havde ikke den bedste kemi.

Det var ikke helt dårligt og hun ser bedre ud i virkeligheden end hendes billeder.

Hendes engelsk var ikke så godt så et ødeladge det lidt for mig. Ellers var hun ganske sød. Mener hun sadge hun var fra columbia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med donejohn her .. jeg har levet i cølibat i en længere periode, men valgte at bryde den forleden og besøgte så hende i viby.

I gamle dage var jeg nogenlunde god til at spotte en dårlig oplevelse ved indgangen, og så gå når det ikke virkede - men ikke denne gang. 

Udseende er 9/10 - men alt andet er under middel i min bog. Kedeligt, ingen/dårlig kommunikation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mesteryowda skrev, for 3 timer siden:

Enig med donejohn her .. jeg har levet i cølibat i en længere periode, men valgte at bryde den forleden og besøgte så hende i viby.

I gamle dage var jeg nogenlunde god til at spotte en dårlig oplevelse ved indgangen, og så gå når det ikke virkede - men ikke denne gang. 

Udseende er 9/10 - men alt andet er under middel i min bog. Kedeligt, ingen/dårlig kommunikation.

Ja det var heller ikke godt nok til en gentagelse for mig. Men jeg kunne godt forestille mig at andre kunne klikke meget godt med hende. Især hvis man kan snakke spansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...