kayano 200 Skrevet 11. April, 2014 Den er verdensklasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2014 Hvorfor kom jeg sådan til at tænke på Cherie? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2014 Det ligner klubben i Århus ??? Jesper så skal du se de håndværkere, som arbejder på at udvide FKK-klubberne fx. Samya De kan ikke slet ikke koncentrere sig når der vimser letpåklædte piger rundt, tror pokkers de trækker tiden ud, de har brugt et år på at undvide klubben og den er ikke færdig endnu Det er en sand historie 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 622 Skrevet 11. April, 2014 Den har jeg eddermame grint af mange gange ,,, hylende sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 11. April, 2014 Tror det er fra Ishøj, ligner opgangen der fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2014 Tror det er fra Ishøj, ligner opgangen der fra det tror jeg du har helt ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 11. April, 2014 Arh hahaha. Så kan de sgu lære det. Sådan et par smart ass. OMG. Den må jeg lige se igen. Det er bare lige min humor. Tak for en fucking go griner Jesper. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 15. April, 2014 Det minder mig om Frokost med Mor, samme type humor. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 15. April, 2014 Arhh hahahaha. Vælter lige rundt igen. Mere mere mere!!! :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 15. April, 2014 Det minder mig om Frokost med Mor, samme type humor. Whahahahahaha Jeg vil også ha' mere! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 15. April, 2014 (edited) Mere mere mere!!! Jeg vil også ha' mere! Ok, I siger bare til når I vil ha mere pik så I dårligt kan gå. Hvis I går sammen om det kan I godt få lidt mængderabat. Her er et par videoer mere fra samme skuffe i mellemtiden. Redigeret 15. April, 2014 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 15. April, 2014 (edited) Og to mere med Trine og Mor om naboen Folmer. Redigeret 15. April, 2014 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 15. April, 2014 (edited) Og endnu et par videoer fra samme skuffe. Redigeret 15. April, 2014 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 15. April, 2014 http://youtu.be/1hG2wgxEGmU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg