Hop til indhold

Recommended Posts

Sidste år besøgte jeg min første thai - Coco i Vejle. Men efter flere fantastiske besøg, tog hun hjem og er desværre ikke vendt tilbage. :sad:

Nu var tiden så kommet til at jeg skulle have min anden thai oplevelse. Valget faldt på Bow i Vejle - og det skulle jeg bestemt ikke fortryde. :)

Bookede tid dagen før via sms og fik adressen på selve dagen for besøget. Ankom til stedet i Vejle her til formiddag. Havde booket Bow i en time med fuld pakke. Til min store overraskelse var begge piger til stede i rummet - det var så en misforståelse, da jeg jo kun havde booket Bow. 

Stedet er rigtig fint og rent. "Bollerum" med briks og sofa. Mulighed for bad både før og efter. Jeg var super tilfreds med valget af Bow. Hun er ung og smuk som på billederne. En slank pige med pæne  naturlige bryster. (stive brystvorter som jeg elsker det) ;) Sad først og kyssede med hende i sofaen med hende siddende i skødet. Derefter var hun på knæ og gav et fantastist blowjob uden gummi, hvor hun også gik rigtig dybt. Så slikkede jeg hende på briksen med fin respons fra hende. Mums det var lækkert. Så fik jeg en super dejlig lang ridetur. Så mere blow, hvor lysten til at komme i munden på hende blev for stor - uha det var lækkert og længe siden jeg havde fået det sidst. :D Den sidste tid gik med at Bow gav mig en rigtig dejlig gang massage.

Bow var fra start til slut en fornøjelse at være sammen med. Hun er en lidt stille, men megasød pige. Dejlig nærværende også med tungekys. Hun havde en super god attitude under hele besøget. Meget høflig og går op i om du er tilfreds. Hendes engelske er lidt begrænset, men ikke noget som tager noget fra besøget.

Hun får en stor anbefaling herfra. Jeg skal snart afsted igen.  <3 Hun er her til engang i oktober.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun bakke op om at Bow leverer en super oplevelse, Ammy som du mødte samme sted er dog minimum på niveau - til min smag endda endnu bedre, og med super indlevelse og generelt højt niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...