Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er noget tid siden jeg har set Natty / Milin annoncere. Nogle der ved om hun har forladt branchen ? jeg synes ellers at vide at hun stadig er i danmark? Men jeg savner hendes lille numsehul 

Skrevet

Jeg mødte hende tilfældigvis på Luna Bar i Kbh. Var mega sjovt og vi tog nogen øl sammen. Hun er pt ikke aktiv og er mere mamasan, men skulle på ferie i en måneds tid udenfor Danmark. Lad os se hvis hun bliver aktiv igen, eller hvis hun fremover kun er mamasan.

Skrevet
  • Author

Ok ja forklarer jo en del - hun har godt nok også givet den gas i nogle år så måske er kroppen bare ved at have fået nok. Tak for svaret Sigge.

Skrevet
NielsKim skrev, 1 time siden:

Ok ja forklarer jo en del - hun har godt nok også givet den gas i nogle år så måske er kroppen bare ved at have fået nok. Tak for svaret Sigge.

Det er meget normalt for nogle af pigerne at arbejde igennem, og så starter de deres eget, dog har man kunnet være heldig at mamasan tager nogle af sine gamle stamkunder. 

Skrevet
  • Author
Lars40 skrev, for 58 minutter siden:

Det er meget normalt for nogle af pigerne at arbejde igennem, og så starter de deres eget, dog har man kunnet være heldig at mamasan tager nogle af sine gamle stamkunder. 

Tak Lars, du er sgu da også så smart - jeg prøver at skrive til hende :D 

Skrevet

Hun har vist fået en kæreste og det plejer som regel at betyde at det går lidt ned ad bakke. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.