Hop til indhold
kajbigpakaj

farvel og tak

Recommended Posts

så gider kaj ikke mere. jeg dropper ud af eroguiden nu. så kan i piger med de rigtige meninger hygge jer med jeres røvslikkerslæng. men husk ulveflokken skal havde en ny syndebuk, måske bliver det dig. jeg vil endnu en gang opfodre line til at bevise de beskyldninger hun fremsætte. om at jeg skulle skrive for en veninde

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

så gider kaj ikke mere. jeg dropper ud af eroguiden nu. så kan i piger med de rigtige meninger hygge jer med jeres røvslikkerslæng. men husk ulveflokken skal havde en ny syndebuk, måske bliver det dig. jeg vil endnu en gang opfodre line til at bevise de beskyldninger hun fremsætte. om at jeg skulle skrive for en veninde

Man må vælge sine kampe med omhu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Ingen anelse, min borende ven. Det var derfor jeg sagde "Øh" for jeg sagde farvel. Men høfligt er det jo at sige farvel når man bliver sagt farvel til.

Men jeg tror det er ham med den store pakaj (hvad det så end er)....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan jo selv vælge at køre diskussionerne helt derud, hvor man synes argumenterne hører op, man har kørt sig selv helt ud i et hjørne og så fyre den sidste trumf af med at gå - ikke stille og roligt, men med et ordentligt slag i bordet - eller endnu bedre som Lady Cherie skrev om, hvordan det var på Venuslogen: True med at blive  :D

Sjovt at se hvor længe folk kan undvære Eroguide og indlæggene herinde, men kan kun opfordre folk til bare at lade være med at logge ind et par dage, hvis de skulle risikere at komme til at læse noget de ikke bryder sig om og bare ikke kan lade tasterne være  :idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

tja - han kan jo ikke mene det seriøst - han står da ikke som gæst og mod har været online længe nu :)  ... så mon ikke bare det er et "se mig" trip ? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og hvad kan vi så bruge det til? Citat kaj ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For h... Nille, -nu kører den på repeat i mit hoved, samt -jeg er prinsesse, jeg er prinsesse, jeg er den dejligste smukkeste vidunderligste prinsesse ;)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt styre min begejstring

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

At dømme ud fra ovenstående, har du mange venner, der står klar med flagene :-P

Må jeg foreslå, at såfremt du igen bliver grebet af udmeldelsesfeber, at det så foregår i stilhed.

Du er ikke den første i rækken, men jeg begriber ganske enkelt ikke behovet for, at kommunikere sådanne ting ud.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

At dømme ud fra ovenstående, har du mange venner, der står klar med flagene :-P

Må jeg foreslå, at såfremt du igen bliver grebet af udmeldelsesfeber, at det så foregår i stilhed.

Du er ikke den første i rækken, men jeg begriber ganske enkelt ikke behovet for, at kommunikere sådanne ting ud.

Nej, det begriber jeg heller ikke - og da slet ikke som et par brugere har gjort på det seneste; at lave et stort teatralsk nummer ud af at de smutter, blot for at vende tilbage kort tid efter... så er man altså en dramaqueen, der skriger efter opmærksomhed, i min optik.

Men måske Kaj kan give os en god forklaring på hvad der ligger bag - måske der er en stor dybsindig masterplan jeg bare ikke er begavet nok til at kunne gennemskue.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det begriber jeg heller ikke - og da slet ikke som et par brugere har gjort på det seneste; at lave et stort teatralsk nummer ud af at de smutter, blot for at vende tilbage kort tid efter... så er man altså en dramaqueen, der skriger efter opmærksomhed, i min optik.

Men måske Kaj kan give os en god forklaring på hvad der ligger bag - måske der er en stor dybsindig masterplan jeg bare ikke er begavet nok til at kunne gennemskue.

fordi nogle piger og deres røvslikkerslæng, skulle havde noget de kunne liked.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Monz.

Udmeldelsen fik vi serveret 11. april kl. 07.22 – altså for ca. 55 timer siden. Jeg føler mig ærlig talt godt og grundigt til grin ved at læse et næsten syngende Kurt Thorsensk "Hej drenge, her er jeg så tilbage".

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu er der 17 svar og over 600 kig her i tråden. så det er da alligevel noget, som interessere os, eller vi mener vi bør give opmærksomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu er der 17 svar og over 600 kig her i tråden. så det er da alligevel noget, som interessere os, eller vi mener vi bør give opmærksomhed.

Hehehe, enig. Havde man nu været ligeglad med Kaj og hans motiver, så kunne man jo have ladet beskeden om hans tilbagekomst stå enlig hen og svæve for sig selv. Så røg tråden jo hurtigt ned i dybet. :-D

Mvh,

/Gina.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehehe, enig. Havde man nu været ligeglad med Kaj og hans motiver, så kunne man jo have ladet beskeden om hans tilbagekomst stå enlig hen og svæve for sig selv. Så røg tråden jo hurtigt ned i dybet. :grin:

Mvh,

/Gina.

problemet er jo at folk ikke kan undvære kaj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Kaj, det er useriøst at sige farvel i en vred tone og komme tilbage ret kort efter og sige "kaj er tilbage er det ikke dejligt at høre?".

Du skal ikke regne med at folk vil tage dig seriøst, det er ligesom at råbe "ulven kommer" bare med modsat fortegn.

Tråden skulle bare bestå alene af 2 indlæg, hvis vi ikke kommenterede på Kaj:

Jeg lader dem lige stå et øjeblik:

kaj er tilbage, er det ikke dejligt at høre?  :-P

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Kaj, det er useriøst at sige farvel i en vred tone og komme tilbage ret kort efter og sige "kaj er tilbage er det ikke dejligt at høre?".

Du skal ikke regne med at folk vil tage dig seriøst, det er ligesom at råbe "ulven kommer" bare med modsat fortegn.

Tråden skulle bare bestå alene af 2 indlæg, hvis vi ikke kommenterede på Kaj:

Jeg lader dem lige stå et øjeblik:

jeg regner da ikke med at her inde er nogle seriøse folk, jeg er fuldstændig ligeglad med hvad folk mener om mig. når en pige f.eks fremsætter beskyldninger som hun ikke vil bevise er det så seriøs?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...