Hop til indhold

Recommended Posts

Ok annonce er så væk nu. 

Styret af en bagmand er måske lidt hårdt at sige. Næsten alle pigerne danske/udenlandske har en telefonpasser "ansat". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 9 timer siden:

Ok annonce er så væk nu. 

Styret af en bagmand er måske lidt hårdt at sige. Næsten alle pigerne danske/udenlandske har en telefonpasser "ansat". 

Udfra samtalen at dømme, var han ikke telefonpasser. Og i kommunikationen samt annonce gives indtrykket at hun er privat og 'amatør'. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Då är frågan:  Är hon verkligen frivilligt prostituerad eller är det människohandel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chibi skrev, den 15.8.2025 at 14:02:

Då är frågan:  Är hon verkligen frivilligt prostituerad eller är det människohandel?

Er på igen i dag. Blot Nordsjælland.

Nej, jeg fik ikke fornemmelsen af menneskehandel. Hun talte dansk uden accent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo ikke se hende så godt på billederne. Hvor høj vil du skyde hende til at være og har hun en kønt ansigt, og hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alderen kan sagtens være rigtig 

Jeg vil skyde på 1,65-1,70. Meget tynd

Hun er ok køn, lidt arret efter bumser.

Men oplevelsen er nok den kedeligste, bortset fra at hun evner at tage den til roden. Og jeg ligger ikke i den lave ende af skalaen.

Getlouder skrev, for 7 timer siden:

Nu kan man jo ikke se hende så godt på billederne. Hvor høj vil du skyde hende til at være og har hun en kønt ansigt, og hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak :-) ... Bortset fra at det var kedeligt for dig, så lyder hun som lige noget for mig. Så kan du sige lidt om hvorfor du syntes det var kedeligt og robot-agtigt? Vi opfatter jo nogengange det samme forskelligt. Hvad var det hun gjorde eller ikke gjorde? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Getlouder skrev, for 4 timer siden:

Tusind tak :-) ... Bortset fra at det var kedeligt for dig, så lyder hun som lige noget for mig. Så kan du sige lidt om hvorfor du syntes det var kedeligt og robot-agtigt? Vi opfatter jo nogengange det samme forskelligt. Hvad var det hun gjorde eller ikke gjorde? 

Intet initiativ. Afventer hvad der sker. Og der er jo ikke kys, så opvarmning er sådan lidt underligt med en passiv, ikke krydsende pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...