Hop til indhold

ADVARSEL- KEJLSTRUPVEJ, EJSTRUPHOLM

Featured Replies

Skrevet

Ingen af pigerne, 4 stk.,  der annoncerer er på stedet. Blev mødt af af en enkelt pige, under middel, som overhovedet ikke var klar over hvad der var aftalt. Der var også en mand på stedet, som forstyrrede 2 gange. De var de eneste på stedet. Hold kæft jeg fortryder jeg ikke gik.

Skrevet
wallander skrev, for 2 timer siden:

Ingen af pigerne, 4 stk.,  der annoncerer er på stedet. Blev mødt af af en enkelt pige, under middel, som overhovedet ikke var klar over hvad der var aftalt. Der var også en mand på stedet, som forstyrrede 2 gange. De var de eneste på stedet. Hold kæft jeg fortryder jeg ikke gik.

Har du et link til en annonce så man ikke behøver at kontakte dem ?

Skrevet

Underligt at du går tilbage til stedet efter at have postet en ret enslydende advarsel om samme sted i 2023.

Måske der ligger andet og mere bag dine anmeldelser? Det ved du selvfølgelig kun selv...

Skrevet
  • Author

Jamen det er da utroligt. Er dette forum ikke ment til netop at dele erfaringer på godt og ondt. Det kommer jo for helvede an på hvem der er på stedet !!!

Har også haft et par gode oplevelser. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.