Hop til indhold
Gæst

Total glæde i mavsen og hjertet...

Recommended Posts

Gæst

Fik det skønneste, sødeste, hyggeligste og mest rare brev på pm her til aften... Er i da klar over hvor meget det betyder, gør i mig, og bringer smilet og glæden frem... Smil.

En så dejlig ting må deles!! Har aldrig mødt manden, skrevet med manden, men hans eksistens herinde har jeg da lagt mærke til... Rare og positive indlæg/ svar osv.. Så fik jeg lige et skønt brev og ja jeg blev sgu så beæret, at jeg faktisk ikke rigtig ( tror jeg) fik sagt sådan ordentligt tak. Hvordan gør man så det uden et stort karma kram? Jo jeg gør det her, ( har selvfølgelig svaret påkom også) så kære dig, STORT TAK, tak for at bibringe min dag med glæde, varme og få mit smil frem, tak for dine varme ord, som jeg kan leve LÆNGE på... Glæder mig til at give dig et rigtig knus en dag.

Så lidt der skal til og alligevel betyder det så meget... Det er jo ikke udvandt, at få fra sine venner og famile, men virkningen er lige så skøn her fra en jeg slet ikke kender, for det var ÆGTE og lige fra hjertet. Så igen også fra mit hjerte , tak. Lige hvad jeg trængte til... Det burde vi ALLE være en del af, så værsågod og håber det spreder sig til ALLE... Kæmpe stort knus og kram og en million karma sendes til dig smil. Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...