Hop til indhold
herre-toes

Ung pige i Odense???

Recommended Posts

Jeg kan kun anbefalde det, hvis du er til amateurs. Jeg kan bedre lide det og er ikke så meget til proof piger, hvis du forstå hvad jeg mener. Jeg vil gi dig ret at priserne var lige i overkanten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil nok sige at det handler om smage og behag hvad angår "value for money". Jeg synes at prisen var/er alt for høj, men når du får en lille petite, sød og generet med indlevelse (hvilket er også forkeret måske, måske var det real) og som tændte virkeligt på samleggen, så synes jeg helt bestemt det var value for money. Om denne erfaring er noget som kan gentages med andre kunder, er ikke til at sige. Som sagt det er smage og behag, samt kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, og selv om det jo KAN være en af pigerne, der svarer dig, så er det iøjnefaldende, at mailadressen er playboy osv. og at samme mail har forsøgt at arrangere et gangbang på en homoside...

Nogen der tør teste en af damerne ? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er en mand. Men der er også to piger. Og det er  efter min erfaring a ikke noget de notmalt gør, men kun når der er bruge for xtra cash. Jeg undrede  også mig over at der var en homo site med samme mail adresse, for alt skal tjekkes inden første gang. Men det var jo en mand som er sammen med pigerne, for en sikkerhedsskyld fik jeg at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...