Sweex2 1052 Skrevet 13. August Er jeg den eneste der er irriteret over at man bliver smidt op til den øverste annonce, når man scroller ned igennem annoncerne? klikker jeg ind på en pige og så tilbage til oversigten, så går der et par sekunder og så ender jeg oppe på den øverste annonce, i oversigten. Så kan man ellers sidde og scrolle ned igen. Jeg bruger en Android telefon og Google Chrome. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 964 Skrevet 13. August Når du scroller ned, og ser en annonce du vil læse, så åben den i et nyt vindue/faneblad, ved at holde fingrene nede på annoncen og så åbne. Når du har læst den, kan du bare scrolle videre i det første faneblad. På den måde kan du også have flere annoncer åbne på en gang. Den metode bruger jeg i annoncelight. Søger på en by, scroller ned, åbner dem jeg finder interessante, og nærlæser dem bagefter, sortere ud i dem jeg ikke synes er spændende nok, søger derefter her på eroguide om info, og sortere dermed ud i dem, og finder en jeg vil besøge. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 13. August Sweex2 skrev, for 46 minutter siden: Er jeg den eneste der er irriteret over at man bliver smidt op til den øverste annonce, når man scroller ned igennem annoncerne? klikker jeg ind på en pige og så tilbage til oversigten, så går der et par sekunder og så ender jeg oppe på den øverste annonce, i oversigten. Så kan man ellers sidde og scrolle ned igen. Jeg bruger en Android telefon og Google Chrome. Fejl og fejl…ja det er måske bare ikke bygget rigtigt færdigt. Nu har jeg ikke prøvet på en PC om det evt skulle virke bedre der. Men der kan være stor forskel på brugeroplevelsen alt efter hvilket device man bruger. Men de fleste hjemmesider plejer at være optimeret til forskellige devices. jeg skal ikke dømme om det er det der er galt her, men blot et bud. jeg blev selv irriteret på søgefunktionen derinde forleden, da jeg hele tiden skulle tilbage til forsiden for at redigere/ændre min søgning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1423 Skrevet 13. August Jeg vil sige det er med vilje siden er opbygget sådan, da det så ikke er de samme annoncer der er øverst ved hver søgning. For hvis det var de samme annoncer øverst hver gang ville siden blive beskyldt for at favoriserede visse GP'er, og det tror jeg de vil undgå. Jeg vil ligesom @Jernet anbefale at åbne de interessante annoncer i nye faner, som Jernet beskriver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg