Hop til indhold
Martin1963

ÅBNINGSTILBUD HOS HOLBÆKS BEDSTE THAIMASSAGE

Recommended Posts

Det er placeret i nærheden af kostskolen.

Har været der, og skrevet en kommentar om stedet. Ikke den store oplevelse, ikke hende på billederne, og i mine øjne, ikke et sted som skal besøges igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er efterhånden en sucker for de pudsige lidt aparte oplevelser på steder, der ikke umiddelbart lyser op på de sædvanlige fora, EG. Eroguide m.v. Planlægger heller ikke efter en spiseseddel med hvordan er brysterne, hvordan er røven, hvad med sex, cim, cob, tungekys og hvad det ellers hedder, men lader tingene udvikle sig, til tider i uventede retninger, men langt oftest på ganske fornøjelig vis.

Så disse små-negative anmeldelser om dette sted/denne annonce måtte undersøges.

Stedet er det der lidt mystiske helse-/klinikhus nær kostskolen med diverse lidt uigennemskuelige aktiviteter som et par thaiklinikker, psykologer, coacher, diverse terapeuter og sågar en køreskole. Udover et par rimeligt faste thai´er holder Episk også til her,

Nuvel, bestilte tid og fik billeder af hvor jeg skulle gå hen, god service, stedet er ikke det nemmest overskuelige.

Tidsbestillinger varetages af en dansktalende og -skrivende, der er et helt andet sted, og ved første besøg blev jeg tildelt Katty, Maya har jeg endnu ikke set. Katty er nok lidt ældre end på fotos, der naturligvis også viser hende fra hendes bedste side, hun er ikke særlig høj, et lille nips, og man ville næppe tænke over det hvis man mødte hende på gaden. Katty sad på gangen og ventede mig og førte mig til deres fælles værelse. Ikke stort, delt op på tværs i 2 huler med gardiner, madrasser på gulvet og en sofa til tøj m.v. Maya var igang med en anden kunde i den ene hule, hans tøj lå i den ene ende af sofaen, og jeg fik tildelt den anden ende. Madrassen med rent sengetøj fungerede fint og der var plads til at Katty kunne kravle rundt efter at gardinerne omhyggeligt var trukket for. Lidt hvisken og tisken i den tilstødende hule, omend ikke frække lyde, og Katty gik igang med en blød massage, der ikke går over i historien. Efter lidt tid blev hendes tøj afmonteret og massagen gik over i at nyde hendes krop og små bryster, lidt massage til hende, nok bedre end den jeg fik, og lidt fælles nydelse uden egentlig sex, men, lad os kalde det, erotik. Jeg tror faktisk hun også nød det afslappede besøg, der afsluttedes med et noget forsigtigt kys på læberne, et kram og see you next time (selv om hun absolut ikke er ekspert i engelsk, men da værelsets huleopdeling lægger op til stilhed betyder det mindre). Pudsigt nok blev der ikke nævnt noget om åbningsrabatten og de sidste 200 kr. op til en sædvanlig fp-pris skorede hun diskret uden bemærkninger.

Næste besøg, Katty sad og ventede på gangen, en anden gæst sad ved siden af og ventede på en eller anden, anden, ukendt terapeut, hun lyste op da jeg kom, bilder jeg mig ind, og med en hånd om hendes balle (gad vide hvad den anden ventende gæst har tænkt eller gættet) gik vi til værelset. Denne gang alene, den anden hule blev ikke benyttet, men alligevel blev værelset omhyggeligt aflåst da vi var inde og gardinerne blev diskret trukket for hendes hule. Denne gang udartede det mere erotiske sig hurtigt og efter ganske lang tid kom hun i et brag (ja-ja, lidt selvros skader aldrig) og jeg kunne forstå at det ikke hænder ofte for hende, tror da pokker så lang tid det tog, men sjovt var det, også at det tog hende 5-10 minutter at komme til sig selv igen efter orgasmen. Tiden var gået, lidt krammen og klappen/kælen de rigtige steder, og sågar et lidt mere vovet farvelkys end ved første besøg, men stadig ingen åbningsrabat. Og så ud til hverdagen igen.

Gentages det? Ved ikke, sikkert nok, har fået låst lidt op for hende, og sjovt var det sidste besøg. Hulerne er sjove og hyggelige, men man skal kunne abstrahere fra det hvis der er besøg i begge huler (håber næsten at der er besøg også i den anden hule næste gang, for at opleve det også ved, forhåbentligt, mere erotiske aktiviteter). Tonsvis af vådservietter, men ikke umiddelbart bad til kunder/gæster (jeg ved fra andre besøg at det findes, men det er ikke en facilitet det forventes at husets gæster bruger). Og Katty er altså, for mig, et sødt lille nips.

Kan anbefales hvis man er efter det lidt usædvanlige, og hvor stedets faciliteter betyder mindre. Men succesraten ved besøg afhænger jo som bekendt altid af kemien mellem gp og gæst, hvilket ikke kan forventes fuldstændigt kopieret fra det ene til det andet besøg.

Redigeret af Nightwish

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...