peter1 7 Skrevet 13. August Mine oplevelser var i Christiansfeldt, men samme model tilbydes flere steder https://www.episkm.com/ Som prostataløs er der ikke meget gang i de små rejsningsnerver, så kødets opstandelse kræver en stor indsats trods lyst. Den indsats har jeg fundet hos episkm, og mens jeg slapper af, finder jeg stor nydelse. Nok udebliver den velkendte synlige sprøjten, men en vidunderlig orgasme dukker op et andet sted -- i højre fod, f. eks. Udløsning og orgasme opleves som adskilte fænomener. En bivirkning ved prostataoperationen er en større eller mindre grad af inkontinens. Nok hjælper knibeøvelser, men jeg fornemmer at massagen har hjulpet ganske gevaldigt på min mulighed for at kontrollere blæren. Alene den gevinst er et godt arguḿent for at fortsætte behandlingen. Åbenhed om behandlingen i parforholdet hjælper sikkert på effekten. Om den episke massage kan hjælpe mig med at genopbygge erektion til fordums storhed - uden at jeg tager Tadalafil - det må tiden vise. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg