Toddy 1422 Skrevet 10. April, 2014 Sådan skrev jeg, da jeg inviterede min tidligere bonus veninde for første gang Når du kommer i morgen skal du have.: Langskaftede støvler med stilet hæl på og hvis du ikke har det, så et par høje stilletter. Du skal have en stram kort nederdel eller kjole på, gerne i strækstof Dit hår skal sidde i en hestehale Du skal have selvsiddende på G-string med matchende bh Røde negle og rød læbestift Gerne en del makeup, så jeg rigtigt kan se at du har gjort noget ud af dig selv for din herres skyld Når du kommer, skal du kysse mig dybt og længe Jeg forventer at du adlyder mig 100% og gør alt hvad du bliver bedt om. Jeg forventer at du kommer til tiden Jeg vil undersøge dig og godkende dig og du skal finde dig i det Lige inden du kommer skal du se et filmklip, som jeg finder frem til dig og du skal læse en erotisk novelle, som jeg sender sammen med genvejen til klippet Hilsen din Herre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. April, 2014 Det gjorde hun flere gange 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2014 Ville jeg sørme da også... Mega frækt!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. April, 2014 Det var det, særligt fordi at vi kun havde chattet på dating inden da. Det var der at jeg fandt ud af at hun godt kunne lide at blive domineret osv. Som hun engang sagde, så kunne jeg skrive trusserne af enhver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. April, 2014 Men nu tror du vel ikke at jeg stoppede med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. April, 2014 Hun var min bonus veninde i 3 år, men har lige fået en sød kæreste Vi har leget rigtigt mange sjove lege i den tid :cool: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. April, 2014 Findes der nogle dejlige tøser herinde, Der måske ville være med til en sådan leg Jeg kommer jo selvfølgelig gerne med en mere udførlig beskrivelse af hvad der derefter skete Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg