Mr1time 1784 Skrevet onsdag klokken 09:38 https://annoncelight.dk/showad/368961 Så at Priya var kommet tilbage, efter 6 mer. i Thailand, så var lige en tur forbi. Har været hos hende en del gange. Hun siger så mens jeg ligger og får massage, med en lille slap diller "dit tlf. nr. er gemt på min tlf. under navnet stor pik, bare på Thailandsk" dejlig historie, mennnnn det er nok ikke rigtigt Priya er en sød thaipiger, lidt tæt bygget, slet ikke tyk eller fed, men rimelig fast over det hele. Ingen slap hud på maven som mange andre. ( Set fra 58 år gamle øjne) Hun gav som altid en super massage, og sex var super dejlig. Hun kom 2 gange, hvor det løb ned af mig, der var ikke så meget sprøjt i det, mere løb, men man var ikke i tvivl. Så absolut et godkendt besøg, det eneste som jeg ikke syntes om, det er at blive kaldt skat 25 gange, men det overlever jeg, med alt det andet positive 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 319 Skrevet onsdag klokken 17:15 Ifølge hendes prisliste så koster en times massage kun 400 kr....men hun tager 400 kr ekstra for hj. Så hvad koster den sidste del mon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1784 Skrevet torsdag klokken 14:30 niskanen skrev, for 21 timer siden: Ifølge hendes prisliste så koster en times massage kun 400 kr....men hun tager 400 kr ekstra for hj. Så hvad koster den sidste del mon? Billig billig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg