Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/368961

Så at Priya var kommet tilbage, efter 6 mer. i Thailand, så var lige en tur forbi. Har været hos hende en del gange.

Hun siger så mens jeg ligger og får massage, med en lille slap diller "dit tlf. nr. er gemt på min tlf. under navnet stor pik, bare på Thailandsk" dejlig historie, mennnnn det er nok ikke rigtigt

Priya er en sød thaipiger, lidt tæt bygget, slet ikke tyk eller fed, men rimelig fast over det hele. Ingen slap hud på maven som mange andre. ( Set fra 58 år gamle øjne)

Hun gav som altid en super massage, og sex var super dejlig. Hun kom 2 gange, hvor det løb ned af mig, der var ikke så meget sprøjt i det, mere løb, men man var ikke i tvivl.

Så absolut et godkendt besøg, det eneste som jeg ikke syntes om, det er at blive kaldt skat 25 gange, men det overlever jeg, med alt det andet positive

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 21 timer siden:

Ifølge hendes prisliste så koster en times massage kun 400 kr....men hun tager 400 kr ekstra for hj. Så hvad koster den sidste del mon? B)

Billig billig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...