Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Forum

Nu har jeg i lang tid anonymt siddet og læst og brugt dette forum, men nu har jeg selv en relevant anmeldelse. 

https://annoncelight.dk/showad/396255

Jeg har besøgt Ayyada i Aalborg, nærmere beskrevet Vejgård i ø gaden, ikke fordi hendes annonce er prangende med billeder og tekst, men jeg gav det alligevel chancen som man siger hvis intet vover! og heldigvis jeg gjorde det, efter min mening har hun en dejlig tilpas hård massage, hun spurgte om det skulle være hårdere og nej tak, lidt vildt for hun er ikke ret stor, men den lækreste lille struttende bagdel, jeg kender ikke hendes alder men vil tro omkring 40-50 år vil jeg tro, det er svært at sige men i ret god stand er hun i alle fald, og så kysser hun hvilket jeg er vild med, sex akten var til UG, nu er jeg ikke til anal og er ret sikker på hun heller ikke er det, men det må man selv spørge hende om hvis det er det man er til, hendes lille mis er dejlig trimmet og ikke helt glat (fantastisk) hun har fine bryster som ikke har berøringsangst.

skal man give noget karakter

Sted 100% anonymt 10

pige efter min mening 10

sex 10 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende i dag. Jeg havde en helvedes hovedpine, så ønskede kun massage i en time, da jeg ikke er god til sex, når hovedet er ved at eksplodere. En smuk thai på 40-50 år tog venligt imod i en fin lejlighed i en boligblok,diskret samt nemt at parkere lige udenfor. Det er nok det bedste massage, jeg har fået længe og med lidt pirring undervejs. Da vi var færdige spurgte jeg til ekstras næste gang og da nævnte hun kun handjob, men som jeg læser i de forskellige anmeldelser kan man åbenbart få mere, så det kan måske bekræftes af andre herinde. Men skønt at blive æltet godt igennem. Jeg er sikker på jeg kommer igen og så må hun godt tilbyde full pack til en god pris B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bettegutten skrev, for 49 minutter siden:

Hvis dit Nick navn passer sammen med din størrelse, så tænker jeg at det er grunden til hun kun tilbyder et HJ :biggrin:

Jeg tror mere det er fordi hun så kan presse lidt flere penge ud af sig, når vi er i gang og man er godt liderlig. Har modtaget privat besked herinde fra en troværdig bruger med mange anmeldelser herinde, hvor han var 2.000 kr. fattigere efter en times tid, hvor der blev “bygget” på jo længere de kom hen i legen og det kostede ekstra hver gang. Så jeg har fået lidt kolde fødder med et genbesøg desværre…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm Hvis man aftaler hen af vejen hvad man vil, så er det vel hvad man risikere, det smarteste er altid at aftale alt inden, jeg kan ellers på ingen måde nikke genkendende til noget af det der med, at hun skulle pumpe en for penge, faktisk som i slet ikke.

men igen har man en ordentlig ting, så tænker jeg ikke engang man behøver at spørge :) men ved det ikke da jeg er ganske normal hvad det angår, men igen har du det så tror jeg at det er svaret på hun ikke tilbød dette, men kun et HJ

Redigeret af Bettegutten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en rigtig god idé, men ønsker man mere hen af vejen så er det vel ikke anderledes end hvis man tanker mere benzin end planlagt så skal man også af med flere kr 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...