Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Forum

Nu har jeg i lang tid anonymt siddet og læst og brugt dette forum, men nu har jeg selv en relevant anmeldelse. 

https://annoncelight.dk/showad/396255

Jeg har besøgt Ayyada i Aalborg, nærmere beskrevet Vejgård i ø gaden, ikke fordi hendes annonce er prangende med billeder og tekst, men jeg gav det alligevel chancen som man siger hvis intet vover! og heldigvis jeg gjorde det, efter min mening har hun en dejlig tilpas hård massage, hun spurgte om det skulle være hårdere og nej tak, lidt vildt for hun er ikke ret stor, men den lækreste lille struttende bagdel, jeg kender ikke hendes alder men vil tro omkring 40-50 år vil jeg tro, det er svært at sige men i ret god stand er hun i alle fald, og så kysser hun hvilket jeg er vild med, sex akten var til UG, nu er jeg ikke til anal og er ret sikker på hun heller ikke er det, men det må man selv spørge hende om hvis det er det man er til, hendes lille mis er dejlig trimmet og ikke helt glat (fantastisk) hun har fine bryster som ikke har berøringsangst.

skal man give noget karakter

Sted 100% anonymt 10

pige efter min mening 10

sex 10 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...