Voiggodrengen 104 Skrevet 12. August, 2025 Jeg legede lidt med Tulip i dag Hendes billeder er tidssvarende. Hun er lidt buttet og meget lys i huden. Smadder sød, ret lækker hvis man kan lide lidt krop. Massagen fik jeg ikke prøvet, der var andre blomster der skulle plukkes. Dejlige kys, meget varmt og blødt blow med god tid. En finger sneg sig om til min ringmuskel. Det er meget pirrende for mig, bare den ikke smutter ret langt ind. Jeg måtte trække mig, for det fristede med en doggy, og den arbejdede hun fint med på. Kondomet holdt, selv om det blev noget vildt Der skete en del andre ting, men dem skal jeg ikke trætte med. Hendes engelsk er ikke super godt, men det blev til lidt pudesnak. Hun er en af de få der modtager handicappede. Dem er hun glad for at have besøg af, sagde hun. Og hun tilbyder også lidt mere en én finger i numsen osv. Det er ikke mig, men andre er vilde med det, ved jeg. Hun er i nærheden af Ceresbyen https://annoncelight.dk/showad/409994 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhusandersen 0 Skrevet 10. December, 2025 Kan andre kinky ting? Kysser hun med tunge.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 10. December, 2025 aarhusandersen skrev, for 47 minutter siden: Kan andre kinky ting? Kysser hun med tunge.? Det er da ikke kinky. Men jeg ved det ikke, da jeg lagde ikke op til kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhusandersen 0 Skrevet 11. December, 2025 Det var mere din overskrift og så Der skete en del andre ting, men dem skal jeg ikke trætte med. om hun kan andet end hun skriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 11. December, 2025 aarhusandersen skrev, for 56 minutter siden: om hun kan andet end hun skriver? Jeg er ikke til ret meget kink, så det var ikke noget særligt vi legede med Men Tulip fortalte at hun havde et bredt repetoire indenfor leg med bla. numse osv. uden at hun gik i detaljer. Men det kommer meget an på kunden, hvad hun tilbyder. Du må besøge hende og fortælle hende hvad der tænder dig, og se om det er noget hun gør i. Du kan jo lave et kort besøg første gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 20. December, 2025 Et afbud førte mig til Tulip som havde lige en times tid til at lege med mig. Hun er en buttet pige, ens hænder bliver fyldt. Bryster og numser er en fryd, for en som mig. Jeg blev grundig vasket - og varmet op. Dernæst massage til hende, hvor jeg rigtig kunne nyde hendes bløde kurver. Min tur bestod af en drillende massage, som på forbavsende kort tid fik mig stiv. Pussy slide ? hviskede hun. Den var jeg med på, og hun vendet ryggen til mig og startede. OK omvendt pussy slide havde jeg ikke prøvet før. Hun trak mine knæ op, så hun kunne hvile armene på dem. Efter lidt tid, hvor jeg måtte tænke på mange andre ting, for at holde tilbage, kom der olie løbende mellem mine ben, og en finger sneg sig ind bagi og trykkede på de rigtige steder. Det holdt jeg ikke til ret længe. Det var godt nok anderledes, og kanongodt. Lidt massage og pudesnak, og så mente hun jeg kunne igen. Det blev nu kun til en halvslatten affære, men hun formåede alligevel at ride mig, og miraklet skete for mig igen. Bad igen, vand og bolcher og lidt kysseri, og ud i kulden. https://annoncelight.dk/showad/409994 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 89 Skrevet 21. December, 2025 Hvad er prisniveauet ca.? Og har I aftalt forløbet på forhånd eller bare betalt for en time? Tak, NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 21. December, 2025 NN 8000 skrev, for 34 minutter siden: Hvad er prisniveauet ca.? Og har I aftalt forløbet på forhånd eller bare betalt for en time? Tak, NN Jeg kender ikke Tulips prisliste. Jeg begyndte for mange år siden at give pigen et beløb. I starten var det 1200 kr, og sige at det er for en time med alt idag giver jeg 1500, og har aldrig oplevet nogen som ikke blot tager pengene og så er der fri leg i en time eller mere. Jeg frasorterer på forhånd de piger der har en lang liste med ekstra omkostninger for dit og dat. Vi aftalte ikke noget, andet en vi bare skulle have det sjovt og dejligt en times tid. Jeg aftaler aldrig noget, men lader det udvikle sig, som jeg læser hende og hun mig. Jeg har besøgt Tulip og hun kunne huske mig, så hun vidste lidt om hvad der tænder mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riget 4 Skrevet 26. December, 2025 aarhusandersen skrev, den 10.12.2025 at 22:06: Kan andre kinky ting? Kysser hun med tunge.? Nej. Tante kys, og forstår simpelthen ikke de gode anmeldelser, men vi er jo heldigvis alle forskellige. Syntes hun er sød nok, men på ingen måde kærestesex. Det gøres kun for pengenes skyld. Når man kne… hende slapper hun slet ikke af. Hun siger det er fordi den er så stor, men hun spiller slet ikke med. Har været der, og det var så det ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 26. December, 2025 Da jeg har skrevet positivt om mine få besøg hos Tulip svarer jeg dig. Efter at have læst dine indlæg på EG har jeg fået indtrykket af en mand som er utrolig negativ i sin vurdering af alt, alt simpelhen. Jeg fandt kun en enkelt positiv sætning. Jeg er sikker på du ville få en masse dejlige oplevelser, i lighed med vi andre, hvis du ændrede din attitude og gik ind i møderne med åbent sind og positive tilgang. Eller måske har du slet ikke besøgt de piger du nedsabler? 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 157 Skrevet 17. Januar Voiggodrengen skrev, den 26.12.2025 at 09:58: Da jeg har skrevet positivt om mine få besøg hos Tulip svarer jeg dig. Efter at have læst dine indlæg på EG har jeg fået indtrykket af en mand som er utrolig negativ i sin vurdering af alt, alt simpelhen. Jeg fandt kun en enkelt positiv sætning. Jeg er sikker på du ville få en masse dejlige oplevelser, i lighed med vi andre, hvis du ændrede din attitude og gik ind i møderne med åbent sind og positive tilgang. Eller måske har du slet ikke besøgt de piger du nedsabler? hun lyder dejlig. jeg kunne godt tænke mig at besøge hende, taler hun dansk? og forstår ens ønsker? jeg kunne godt tænke mig 90 min massage,' startenede med en fælles afvaskning derefter massage med pirring undervejs, og den sidste 30-40 min med fokus på testikler og pik. lidt ala kasai massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 18. Januar benny49 skrev, for 13 timer siden: taler hun dansk Nej men hun taler et ok engelsk, og hun forstår nemt hvad du ønsker. Hun starter gerne med fælles bad med diverse sjove ting. Hvad der derefter sker ved man jo aldrig helt med en thai men hvis du fortæller hende det, og måske kommer med lidt hints undervejs, så skal du nok få så hatten passer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg