Hop til indhold
Brandmand

Lise / Majken Aalborg - Godt lay

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/435189

Der nogen her på sitet som hurtigt er ude med riven.

Jeg har besøgt damen flere gange og er ganske imponeret.

Hun er dejlig, ikke lydig i min BDSM verden :-) - men særdeles god til det hun gør.

Så i stedet for at brokke sig over diverse (annoncenavne, rod, døren åben eller lukket under omklædning eller hvad har vi) så lad os nyde at her er der en nærmest amatør som nyder sex. 
Tag hende hårdt og du er ikke i tvivl.

Tænk lidt over at det brok måske er det som gør at pigerne ender med den der standard facade som jo ikke er svær at gennemskue. 

Vi har så mange fuskere og snydere i Aalborg området for tiden - denne Lise/Majken er ikke en af dem!

Mvh,
Brandmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brandmand skrev, for 2 timer siden:

i stedet for at brokke sig over diverse (annoncenavne, rod, døren åben eller lukket under omklædning eller hvad har vi) 

Tak for stikpillen :huh: Jeg tror du har misforstået hvad jeg skrev. Jeg beskrev blot min oplevelse, og brokkede mig på igen måde over hverken pigen eller selve oplevelsen. 

Godt at høre at du havde en god oplevelse med hende ;)

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dine lange indlæg kunne du have taget i PM. Jeg har ryddet op.

Pj73 skrev, den 13.8.2025 at 00:22:

Så du syntes ikke det er relevant at beskrive ens egen oplevelse med mindre den er identisk med din?...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...