Getlouder 133 Skrevet 11. August Hey gutter og gutinder Når jeg og mine kammersjukker skal på damerov, så tager vi ofte ud i nattelivet fredag eller lørdag. Her vrimler det selvfølgelig med skønne og smukke piger, men mest dem i 20'erne. Og selvom det da hænder, at én af os har heldet med sig, så går det absolut ikke ligeså nemt som i gamle dage. Jeg har tit tænk på, om der findes steder hvor det mere er et modent publikum der kommer, eller bare med en god blandet aldersfordeling? Det er selvfølgelig også muligt, at vi hellere skulle prøve lykken på helt andre arenaer i dagtimer på f.eks. kunstudstillinger, kaffebarer, loppemarkeder eller andet godt ... Hmmm Hvad er jeres erfaringer med at score uden for dating-platformene i en moden alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 137 Skrevet 11. August Enkebal på pigernes kro i onsild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 11. August Fri fugl skrev, for 22 minutter siden: Enkebal på pigernes kro i onsild Godt bud, jeg lægger vejen forbi næste gang jeg er i Nordjylland Havde selv tænkt enkebal på gode gamle Damhuskroen, men den er vist lavet om til Old Irish Pub, og aner ikke om der er nogen gode enker der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 11. August Jonas1 skrev, for 6 minutter siden: Jeg går i swingerklub Det er fandme en fed idé. Men kan man virkelig godt score damer der, hvis man dukker op alene uden partner? Men fortæl fortæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet 11. August Jeg har et år gået til sprog undervisning på aftenskole. Der var en meget høj andel af kvinder på holdet. Det gav bonus efter lidt indsats. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas1 14 Skrevet 11. August Getlouder skrev, for 17 minutter siden: Det er fandme en fed idé. Men kan man virkelig godt score damer der, hvis man dukker op alene uden partner? Men fortæl fortæl Det er en stor fordel a dukke op alene, så er man jo fritstiller. Jeg vil absolut anbefale at dukke op uden en aftale. Klubber i det jyske kan være Tucan eller Joys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 11. August Hr Lille Niels skrev, for 15 minutter siden: Jeg har et år gået til sprog undervisning på aftenskole. Der var en meget høj andel af kvinder på holdet. Det gav bonus efter lidt indsats. Det er bestemt heller ikke nogen dårlig ide med aftenskole og den slags, selvom det jo selvomfølgelig kræver en noget større indsats over en længere periode. Kor, yoga, salsa og den slags er sikkert også gode bud på den type jagtmarker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 11. August (edited) Jonas1 skrev, for 6 minutter siden: Det er en stor fordel a dukke op alene, så er man jo fritstiller. Jeg vil absolut anbefale at dukke op uden en aftale. Klubber i det jyske kan være Tucan eller Joys. Tak for rådet. Det vil jeg bestemt overveje, altså hvis jeg kan finde en god klub i Københavnsområdet. Er det din erfaring at der også kommer kvinder i 30-50'erne? Eller er de fleste typisk ældre? Redigeret 11. August af Getlouder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas1 14 Skrevet 11. August Getlouder skrev, for 31 minutter siden: Tak for rådet. Det vil jeg bestemt overveje, altså hvis jeg kan finde en god klub i Københavnsområdet. Er det din erfaring at der også kommer kvinder i 30-50'erne? Eller er de fleste typisk ældre? Hej prøv CS1 eller CS2, swingeren på nettet. De har nogle vilde setups... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 293 Skrevet 11. August Tilbring alle dine ferier i Kenya Der kan du score hele den udslagne dag - og nat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 11. August Jonas1 skrev, for 18 minutter siden: Hej prøv CS1 eller CS2, swingeren på nettet. De har nogle vilde setups... Hej. Hvad refererer CS1 og CS2 til? Du mener vel ikke Counter Strike ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 11. August bighead skrev, for 20 minutter siden: Tilbring alle dine ferier i Kenya Der kan du score hele den udslagne dag - og nat. Ja for pokker. Jeg har læst flere beretninger herinde om vilde Kenya-ferier. Det gad jeg godt prøve, men har endnu ikke kunnet lade sig gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas1 14 Skrevet 11. August Getlouder skrev, for 1 minut siden: Hej. Hvad refererer CS1 og CS2 til? Du mener vel ikke Counter Strike ? City swingers, google det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 964 Skrevet 11. August Hr Lille Niels skrev, for 1 time siden: Jeg har et år gået til sprog undervisning på aftenskole. Der var en meget høj andel af kvinder på holdet. Det gav bonus efter lidt indsats. ***Undskyld på forhånd*** Var det både fransk og græsk? Hvad kom du op i? ... men rigtig godt forslag 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 98 Skrevet 11. August Fri fugl skrev, for 4 timer siden: Enkebal på pigernes kro i onsild Ja gik den helt gal med ikke at scor kunne man gå over vejen men den blive solgt til mammen mejeri og lukket og væltet …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14052 Skrevet 12. August (edited) Jernet skrev, for 13 timer siden: ***Undskyld på forhånd*** Var det både fransk og græsk? Hvad kom du op i? Måske cunninglingus Redigeret 12. August af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet 12. August Jernet skrev, for 16 timer siden: ***Undskyld på forhånd*** Var det både fransk og græsk? Hvad kom du op i? ... men rigtig godt forslag Spansk og som sideeffekt kan jeg nu nogle få gloser spansk som jeg bruger i denne verden til besøg hos latinas piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 12. August Jonas1 skrev, for 19 timer siden: City swingers, google det:-) Fedt! Det ser interessant ud. Andre forslag? Jeg er f.eks. også interesseret i at høre om nogen har kendskab til specifikke steder i nattelivet hvor gæsterne typisk er ældre en dem i 20'erne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 158 Skrevet 12. August Højskole. Der er sådanne ugekurser. Der er altid masser af single kvinder. Men lidt gymnasielærer typer. Men har mødt nogle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas1 14 Skrevet 12. August Getlouder skrev, den 11.8.2025 at 20:56: Tak for rådet. Det vil jeg bestemt overveje, altså hvis jeg kan finde en god klub i Københavnsområdet. Er det din erfaring at der også kommer kvinder i 30-50'erne? Eller er de fleste typisk ældre? Kommentar om Tucan, hvis du er halvgammel, som jeg, der kommer der så mange smukke kvinder kvinder som du kun kan drømme om, når aftenen bliver løs sluppen har du chancer som single fyr. Glem alt om scor.dk da jeg havde profil der, blev jeg en blanding af ignoreret og forbigået. Slet din scor profil og bliv medlem i Tucan. Mit Tucan bodycount følger kalenderne, så er på lige omkring 8 nu:-) Og det med minimal indsats, bare at møde op, ikke noget med at spille pik på scor eller en anden profil på nettet og blive skuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 12. August søren55 skrev, for 1 time siden: Højskole. Der er sådanne ugekurser. Der er altid masser af single kvinder. Men lidt gymnasielærer typer. Men har mødt nogle. Tak Søren. Ja ugekurserne er da helt oplagt. Og nogen gymnasielærere kan da faktisk være mega hotte - so hut jeg hvisker. Jeg har også mødt et par stykker på højskole, men det ligger efterhånden 15-20 år tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 133 Skrevet 12. August Jeg laver lige en kort opsummering af score-mulighederne so far for mænd i 40-50'erne Aftenskole, som f.eks. sprogundervisning Enkebal, som vist ikke rigtig er et fænomen længere Rejse til Kenya Swingerklub Højskole ugekurser Det er sgu gode bud, og sikkert ret realistiske. Men hvor går vi modne i byen? Gør vi ikke det mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 12. August Min kollega tog et drama kursus... Det gav pote 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 13. August Refresh skrev, for 10 timer siden: Min kollega tog et drama kursus... Det gav pote Har en veninde der er hundetræner Det har også givet pote, endda rigtig mange gange. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg