naJrepuS 3 Skrevet 11. August Har ligeværet hos Lucy en høj elegant Ladyboy. Kroppen erblevet lidt mere fyldig end på billederne men utrolig fast og lækker med et par gode bryster. Fandt hende på Annoncelight (kanikke lige få kopieret linket), hvor hun har været på i lang tid. Det er første gangmed en ladyboy, så jeg havde forestillet mignoget B2B-massage og en 69'er. Jeg fik en god gang massage af ryggen og en kraftig parring af kanal 2. I aftes fantaserede jeg om dette og vågnede i morges med jern på. Da jeg stod midt i det, ville kalorius ikke lege med. Det var bestemt ikke Lucys skyld, hun var lækker. Det lid hun sig ikke slå ud af. I stedet gennemknappet hun mig. Først blidt, selv om denne første pennetration smeltede lidt, herefter hårdt og dybt for til slut at komme i min mund. Alt i alt en fantastisk oplevelse med en lækker pige og en lækker lejlighed. Pris for oplevelsen var 1000 kr for 30 minutter- reelt 40 minutter. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 31 Skrevet 11. August Tak for en god anmeldelse @naJrepuS Jeg tror det er dette link: https://annoncelight.dk/showad/262173 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg