Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/420762

Mødtes med Gitte på en parkeringsplads midt på dagen, vi røg om på bagsæddet og af med bukserne. Der er god plads på bagsædet, hun smed trøjen så der var frit udsynet til hendes flotte silikone bryster. Gitte er meget smidig, hun var overalt på min pik og nosser indtil jeg måtte overgive mig og fylde hendes mund. Hun sluger det hele uden ballade. 
Gitte er super frisk, i mine øjne pisse fræk og lækker og hun siger hun tænder så meget på det bare er på bagsædet af hendes bil. Ved ikke om hun har flere biler men der var ikke tonet ruder i den hun kørte i den dag, der var frit ind og udsyn men ingen andre end os :biggrin: Hun var nem at komme i kontakt med, og hun holdt vores aftale. De bedste anbefalinger  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg valgte kun blow, er sikker på man må pille alt det man vil. Billederne passer med det er hende, dog pænere i virkeligheden. 
Alderen er altid svær, sidst i 40 erne. Vil jeg skyde hende til. Men pisse fræk og flabet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været fast gæst hos Gitte og det er kun den bil hun har 

Kan give ts ret i at hun er sindsygt fræk og sutter fantastisk 

Jeg har haft sex, også på bagsædet, med hende et par gange og udover hun kommer let og hurtigt kan hun ridde dig ihjel

Jeg vil nok skyde på starten og 50'erne, men hvad gør dette når hun sutter og knepper som en drøm 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomastog skrev, den 11.8.2025 at 15:30:

https://annoncelight.dk/showad/420762

Mødtes med Gitte på en parkeringsplads midt på dagen, vi røg om på bagsæddet og af med bukserne. Der er god plads på bagsædet, hun smed trøjen så der var frit udsynet til hendes flotte silikone bryster. Gitte er meget smidig, hun var overalt på min pik og nosser indtil jeg måtte overgive mig og fylde hendes mund. Hun sluger det hele uden ballade. 
Gitte er super frisk, i mine øjne pisse fræk og lækker og hun siger hun tænder så meget på det bare er på bagsædet af hendes bil. Ved ikke om hun har flere biler men der var ikke tonet ruder i den hun kørte i den dag, der var frit ind og udsyn men ingen andre end os :biggrin: Hun var nem at komme i kontakt med, og hun holdt vores aftale. De bedste anbefalinger  

Har hun fået opdateret brysterne på det sidste? I hendes profil skriver hun de er naturlige, hvilket også synes at fremgå af billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
easykid123 skrev, for 8 timer siden:

Har hun fået opdateret brysterne på det sidste? I hendes profil skriver hun de er naturlige, hvilket også synes at fremgå af billederne.

Tror egentlig ikke de er silikone - de er ihvertfald bløde og hopper fint når hun ridder dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...