Bukowsky Revival 745 Skrevet 10. April, 2014 Velbekomme! Tak til dem som byder Tak til dem som yder Eller blot nyder Alle dem man snyder Som trold af en æske Lader man sig tæske Så pøblen kan mæske Sig rigeligt at flæske Gjort af usleste skind Giver ej anden kind Følger aldrig en vind Blot der siges forsvind Pik i grotten glider Jeg kan se hun lider Fedt at se det svider Mon hun snart berider Med pik i røv hun spjætter Giver urolige nætter Tanker omkring korsetter Gad vide om hun sprætter De kloge danske finker Er de måske bare skinker Der blot ter sig som sinker X lyder blot de blinker Man skyr de mange navne Nidkært vogtes af ravne Skøger fra mange havne Trolde skal ingen savne Den polske luder er kold Den danske måske kun gold Hæver højt mit sværd og skjold Liderlighed i A-Mol Alt jeres fnidder fnadder Så grænsende til pladder At høre på den skvadder Trænger i til håndmadder Man skal føle sig ude Bare grine eller tude En itu skåren rude Og smadret af en skude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GMF Skrevet 10. April, 2014 Hank skrev ikke børnerim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. April, 2014 Velbekomme! Tak til dem som byder Tak til dem som yder Eller blot nyder Alle dem man snyder Som trold af en æske Lader man sig tæske Så pøblen kan mæske Sig rigeligt at flæske Gjort af usleste skind Giver ej anden kind Følger aldrig en vind Blot der siges forsvind Pik i grotten glider Jeg kan se hun lider Fedt at se det svider Mon hun snart berider Med pik i røv hun spjætter Giver urolige nætter Tanker omkring korsetter Gad vide om hun sprætter De kloge danske finker Er de måske bare skinker Der blot ter sig som sinker X lyder blot de blinker Man skyr de mange navne Nidkært vogtes af ravne Skøger fra mange havne Trolde skal ingen savne Den polske luder er kold Den danske måske kun gold Hæver højt mit sværd og skjold Liderlighed i A-Mol Alt jeres fnidder fnadder Så grænsende til pladder At høre på den skvadder Trænger i til håndmadder Man skal føle sig ude Bare grine eller tude En itu skåren rude Og smadret af en skude Hej GG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2014 Som jeg skrev til dig i en om en sen nat, så har du en god iq og jeg mener stadigvæk når jeg siger, at jeg ønsker dig alt godt. Du har brug for alt den gode karma der kan tilkomme dig... Så jeg giver dig, på trods af tidligere anti mod mig, et stort velkommen og vil se dig med nye øjne- ny start. Velkommen igen GG. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 10. April, 2014 Som jeg skrev til dig i en om en sen nat, så har du en god iq og jeg mener stadigvæk når jeg siger, at jeg ønsker dig alt godt. Du har brug for alt den gode karma der kan tilkomme dig... Så jeg giver dig, på trods af tidligere anti mod mig, et stort velkommen og vil se dig med nye øjne- ny start. Velkommen igen GG. Knus Line Takker bliver dog ikke så aktiv som tidligere! *SS* Og visse af versene er skrevet som troll, men jeg nyder faktisk ikke, at nogle lider. Det skulle bare rime og jeg har ikke alverdens tid til rådighed!! Hej herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 10. April, 2014 Hej GG. Hejsa drenge/mænd long time no see! *SS* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg