Probator 451 Skrevet 10. August https://seductiongirls.dk/pigerne/isabella/ Jeg har lige haft den ovenud skønne oplevelse, at mødes med ISABELLA hos Seduction Girls. Jeg ønskede en time med alt blødt og behageligt, og det jeg fik. Men jeg vil tilføje MEGET behageligt. Det var mit første besøg på en dansk klinik, og sikken en dejlig overraskelse det var, at møde Isabella, Jeg synes hun er umådelig sød og nærværende. Om de helt intime detaljer vil jeg kun nævne, at hun er en super elskerinde, der er virkelig god til alt det hyggelige. Indledningsvis spurgte jeg hende om, hvad hun ikke kunne lide, så det ikke kom som en turn off overraskelse senere i samværet. Hun vil ikke have fingre op, men gerne en tunge. Uhm...siger jeg bare. Smiler stort. Hun er også dejlig ligefrem i sin kommunikation, og som hun skriver om sig selv i sin annonce, er hun vanedannende. Helt enig. Hende skal jeg besøge igen. Så til alt det negative. Ha ha. Jeg kan ikke finde noget negativt at fortælle, overhovedet ikke. Sjovt nok kom der en broder lige før mig, hvilket jo er ret naturligt. Ham hilste jeg på, men det tror jeg ikke han kunne lide, for han kiggede væk. Den søde receptionist, der åbnede døren klarede det meget fint, og fik os ledt til forskellige ventepositioner. Jeg anbefaler varmt både Isabella og SG. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg