Hop til indhold

Recommended Posts

Senor skrev, for 22 timer siden:

har mod på

Det handler da ikke om "mod", det handler nok mere om nogle af medlemmerne herinde har besøgt hende, hvilket jo er en forudsætning at have noget og skrive om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgt Namtan på Angkor Wellness i starten af august måned.  Havde bestil en 60 minutter Khmer oil massage og 40 minutters tilbud b2b/hj, altså 100 minutter i alt.

Namtan tog imod ved døren, en smuk kvinde - billdeder passer fint, dog vil jeg skyde på at hun er har i hvert fald 7-10 år ovenpå de skrevne 27. En meget søde pige, ret snakkesaglig og let til latter.

Efter pengene skiftede hænder, kom masaagen i gang. Namtan kan godt massere, også i den hårdere end af spektret, med lidt pirring undervejs. Godt inden at 60 minutter var gået, smed hun tøjet for at komme igang med b2b-delen - hun har et fint sæt bryster, kugle runde og hårde, fint for mig. Lidt b2b var der, dog med pussy slide og leg med fødderne.

Pludseligt blev er fremtryllet en kondom og drejning gik over i fuld pakke. Uventet (og ikke aftalt), fortsat legen indtil, efter flere positioner, der kom afslutning med hånd. Derefter tilbud om bad, osv, og ud på gaden 70 minutter efter ankomst.

Det var ike et dårligt besøg, og pigen var fin, og prisen for ydelserne var okay, men...det var ikke det der var aftalt, og ikke lige det som jeg havde brug for den dag. Som ved tidligere besøg på stedet, er det lidt hit-or-miss hos Angkor Wellness.

Besøg på stedet i fremtiden - ja.  Besøg hos Namtan i fremtiden - måske, dog med mere fast kommunikation fra min side om hvilke ydelser jeg bestiller. 

Tak for nu, og ha' det sjovt derude! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Irony, nogle kunder kan være vanskelige at gøre tilfredse. I denne kategori vil jeg putte dig, såfremt du kun betalte for b2b/hj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, den 15.8.2025 at 13:31:

Hej Irony, nogle kunder kan være vanskelige at gøre tilfredse. I denne kategori vil jeg putte dig, såfremt du kun betalte for b2b/hj.

Når jeg aftaler en times massage og 40 minutter b2b, er det jo ydelserne som jeg ønsker. At det bliver til en time fuld pakke istedet for, ja, prisen er okay, men det var ikke det der blev aftalt, hverken med matteret eller pigen selv i starten af modet. Vanskelig at tilfredsstille? Blot undrendende om hvor aftalen blev af.

Og du er velkommen, NielsKim, til at putte mig i hvilken som helst fantasi kategori du har lyst til. :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...